Hamsterting på tilbud

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Lykke

Hamsterting på tilbud

Indlæg af Lykke » 28. feb 2009 19:45

For engangs skyld er der nogle spændende ting i Maxizoo's tilbudsavis:

Multifit vandflasker, flere størrelser, fra 100ml til 9.95 kr.
(Harald Nyborg har i øvrigt sat prisen på 100 ml-flasker - de gennemsigtige med rød top - op til 19.95... øv! selvom det stadig er billigere end de fleste dyrehandler...)

Og til dem der er til træ-løbehjul har de Karlies hjul på tilbud
15 cm - 59.95
20 cm - 99.95
29 cm - 129.95
(jeg har selvfølgelig stadig salg af Wodent Wheels til 100 kr. for 20 cm og 120 kr. for 28 cm - der medbringes til udstillingen)

Lykke

Indlæg af Lykke » 9. mar 2009 14:24

Ja, der var ikke den store respons på det jeg skrev her (jeg var selv nede at købe 18 vandflasker...), men nu nævner jeg lige et par ting igen:

Min lokale Maxizoo havde tilbud på hamstertremme-bure (ca. 57*30) igen: 99 kr.

På bogudsalget hos Arnold Busck kan man købe David Aldertons bog hamster til 29.95 kr. Det er en tyk sag på over 100 sider med mange gode og flotte billeder af mange forskellige arter hamstere. Jeg kan ikke huske hvordan den er indholdsmæssigt, men den kommer klart med i fortsættelsen af mine anmeldelser af hamsterbøger (næste nummer af Hamsternyt, hvis jeg når det).

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 9. mar 2009 14:29

Lykke skrev:Ja, der var ikke den store respons på det jeg skrev her (jeg var selv nede at købe 18 vandflasker...), men nu nævner jeg lige et par ting igen:

På bogudsalget hos Arnold Busck kan man købe David Aldertons bog hamster til 29.95 kr. Det er en tyk sag på over 100 sider med mange gode og flotte billeder af mange forskellige arter hamstere. Jeg kan ikke huske hvordan den er indholdsmæssigt, men den kommer klart med i fortsættelsen af mine anmeldelser af hamsterbøger (næste nummer af Hamsternyt, hvis jeg når det).
er det de der sorte tremmebure?
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Lykke

Indlæg af Lykke » 9. mar 2009 16:40

AnetteFrost skrev:
Lykke skrev:Ja, der var ikke den store respons på det jeg skrev her (jeg var selv nede at købe 18 vandflasker...), men nu nævner jeg lige et par ting igen:

ja, med to tremmeetager og bro mellem dem og røde (eller blå tror jeg) hus, foderskål og lille hjul.

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 9. mar 2009 19:49

Lykke skrev:
AnetteFrost skrev:

hm... heroppe har de ikke flere af den slags.... kunne være dejligt med 2 mere

ja, med to tremmeetager og bro mellem dem og røde (eller blå tror jeg) hus, foderskål og lille hjul.
hm.... kunne godt bruge 2 mere :oops:
Så har jeg ens bure til alle mine dyr og de passer ind i de reoler jeg skal have når jeg flytter til aalborg :oops:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Loan

Indlæg af Loan » 9. mar 2009 19:50

Lykke har du stadig nogle af de hjul på 20 cm?
Hilsen
Loan Vejby

Lykke

Indlæg af Lykke » 9. mar 2009 19:55

AnetteFrost skrev:
Lykke skrev:
AnetteFrost skrev: er det de der sorte tremmebure?
hm... heroppe har de ikke flere af den slags.... kunne være dejligt med 2 mere

hm.... kunne godt bruge 2 mere :oops:
Så har jeg ens bure til alle mine dyr og de passer ind i de reoler jeg skal have når jeg flytter til aalborg :oops:
Jeg kan da købe til dig, hvis det er? (og hvis de stadig har)
Du kan jo få dem til GF/ træf, hvis du kommer eller hvis nogen kan tage dem med.

Lykke

Indlæg af Lykke » 9. mar 2009 19:55

Rubin skrev:Lykke har du stadig nogle af de hjul på 20 cm?
ja, hvis du mener wodent wheels - send mig en pb.

Besvar