Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
liv
øhmmm altså nu holder jeg mine unger hver dag

Men hvor vigtigt er det egentlig at opdrætteren holder dem hver dag fra de åbner øjnene? :?: Er bare nysgerrig

kom til at tænke på dem der har rigtig mange hamstere da umuligt kan nå det!
hihi jeg kan slet ikke lade være med at holde dem hver dag

:lol: :lol:
-
burrus
tja ungerne skal nok blive vant til hænder selvom opdrætteren ikke håndtere dem hver eneste dag - men det hjælper naturligvis på "processen" at de er vant til hænder fra lille af

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
Lykke
Med dværghamsterne oplevede jeg at det var vigtigt at være tidligt ude. Allerede fra omkring en uge. Og jeg syntes, at de skulle håndteres mere end guldhamsterne.
Og jo mere man håndterer ungerne, jo tammere bliver de.
Jeg havde et kuld guld-unger som jeg kun fik håndteret en smule og de var MEGET mere livlige og hoppede ud af hånden end de andre kuld, jeg har haft.
Når hamsterne er blevet ældre og har vænnet sig til hænder, behøver man ikke håndtere dem hver dag for at de skal være tamme - for så er de jo blevet det.
-
darkangel87
jeg må sige at jeg synes guldhamstere kræver at blive håndteret mere end dværghamstere, men tilgengæld hvis man ikke kommer igang fra dværghamstere er små bliver det svært når de bliver større pga. den lille størrelse