Hey er blevet lidt nysgerrig på hvilken farve Bitté er. Købte hende i en dyre handler der virkede meget erfarne på det punkt Men vil gerne vide hvad hendes farve hedder
Vedhæftede filer
BittéHamstereN 006.jpg (17.46 KiB) Vist 5825 gange
BittéHamstereN 003.jpg (18.39 KiB) Vist 5825 gange
BittéHamstereN 005.jpg (16.81 KiB) Vist 5825 gange
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Tak får hjælpen:D og ved godt de er utydelige, men det er lidt svært med et webcam i en bærbar når dyret ikk vil sidde stille :tunge:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ja, jeg synes også den ser umbrous ud. Det var i hvert fald min første tanke, da jeg så den, for den ligner min Bubbi meget. Min gyldne han er ikke så mørk idet.
Ringling skrev:Synes også hun ser gylden umbrouse ud :D
Hvad er forskellen på gylden umbrouse og bare gylden, så kan jeg jo selv kigge lidt på hende :P :D
Gylden umbrouse er generelt mørkere end en almindelig gylden, fordi umbrouse er et gen der gør hårspidserne mørke.
Den vil være grå på maven i stedet for hvid.
Og stykket under den sorte kindtegning vil være gråt i stedet for hvidt.