Melorme - i buret eller ej?
-
Melorme - i buret eller ej?
Lidt melorme info :oops: :?:
1: skal melormene stå i buret eller skal hamsteren havde dem uden får buret?
2: hvis de skal være i buret, skal de så bare havde mad i den skål de skal stå i?
3: hvis de skal stå udenfor buret, hvor tit skal Bitté så ud og havde dem?
4: Dumt spøgsmål: Hvorfor er der så mange af jer der ikke kan lide røre dem, de spiser jer altså ikke :roll: :oops: :lol:
1: skal melormene stå i buret eller skal hamsteren havde dem uden får buret?
2: hvis de skal være i buret, skal de så bare havde mad i den skål de skal stå i?
3: hvis de skal stå udenfor buret, hvor tit skal Bitté så ud og havde dem?
4: Dumt spøgsmål: Hvorfor er der så mange af jer der ikke kan lide røre dem, de spiser jer altså ikke :roll: :oops: :lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Re: Melorme - i buret eller ej?
er kryb-o-fobBittéHamstereN skrev:Lidt melorme info :oops: :?:
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
De kan både give hamsteren dem uden for buret og inden i buret.
Du skal bare ikke putte mad i samme skål som melormene fordi at de så sikkert graver sig ned så hamsteren får svært ved at få fat på dem, og fordi at melormene helt sikkert vil begynde at spise hamsterens foder.
Og jeg er så en af dem der ikke er bange for at lade min hånd begrave i melorme, så jeg er ikke bange for dem.![tunge2 :tunge2:](./images/smilies/tongue1.gif)
Du skal bare ikke putte mad i samme skål som melormene fordi at de så sikkert graver sig ned så hamsteren får svært ved at få fat på dem, og fordi at melormene helt sikkert vil begynde at spise hamsterens foder.
Og jeg er så en af dem der ikke er bange for at lade min hånd begrave i melorme, så jeg er ikke bange for dem.
![tunge2 :tunge2:](./images/smilies/tongue1.gif)
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
![kina :kina:](./images/smilies/azn_210.gif)
![Not Worthy :notworthy:](./images/smilies/notworthy.gif)
-
jeg er nu heller ikke bange for dem men indtil jeg rørte dem første gang synes jeg de var ulækre
![Billede](https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/944442_478192325602480_782464512_n.jpg)
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Altså vi har også rotter som elsker melorme!
Og til dem plejer jeg gerne at lave en skål/bøtte hvor jeg smider havregryn i og så melorme.
Så ska de selv rode i det og finde melormene... Total god underholdning og en god måde for dem at være aktive på.
Næste gang jeg køber melorme til rotterne falder der også et par stykker af til Hammi.
Og til dem plejer jeg gerne at lave en skål/bøtte hvor jeg smider havregryn i og så melorme.
Så ska de selv rode i det og finde melormene... Total god underholdning og en god måde for dem at være aktive på.
Næste gang jeg køber melorme til rotterne falder der også et par stykker af til Hammi.
Sofie
-
Mente om der skulle være mad til melormene i den skål de skal stå i inde ved hamsteren, altså to skåle, en med hamster mad og en med melorme med "melorme mad".Benjamin skrev: Du skal bare ikke putte mad i samme skål som melormene fordi at de så sikkert graver sig ned så hamsteren får svært ved at få fat på dem, og fordi at melormene helt sikkert vil begynde at spise hamsterens foder.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Melormene skal aligevel bare spises så de behøver ikke mad.BittéHamstereN skrev:Mente om der skulle være mad til melormene i den skål de skal stå i inde ved hamsteren, altså to skåle, en med hamster mad og en med melorme med "melorme mad".Benjamin skrev: Du skal bare ikke putte mad i samme skål som melormene fordi at de så sikkert graver sig ned så hamsteren får svært ved at få fat på dem, og fordi at melormene helt sikkert vil begynde at spise hamsterens foder.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kun hvis du skal opbevare dem i længere tid uden for buret.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
![kina :kina:](./images/smilies/azn_210.gif)
![Not Worthy :notworthy:](./images/smilies/notworthy.gif)
-
Tak :DBenjamin skrev:Melormene skal aligevel bare spises så de behøver ikke mad.BittéHamstereN skrev:Mente om der skulle være mad til melormene i den skål de skal stå i inde ved hamsteren, altså to skåle, en med hamster mad og en med melorme med "melorme mad".Benjamin skrev: Du skal bare ikke putte mad i samme skål som melormene fordi at de så sikkert graver sig ned så hamsteren får svært ved at få fat på dem, og fordi at melormene helt sikkert vil begynde at spise hamsterens foder.
Kun hvis du skal opbevare dem i længere tid uden for buret.