Efterlad ørkenrotteunge + museunge søger trygt hjem snarest!

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Tiina

Efterlad ørkenrotteunge + museunge søger trygt hjem snarest!

Indlæg af Tiina » 28. aug 2009 16:42

Håber det er okay, at jeg skriver dette her.. :

Da jeg kom på arbejde i dag, stod der et bur på hylden med en sort ørkenrotteunge og en hvid rødøjet museunge i. Det viser sig så, at en dreng havde fået dem for sjov af nogle venner til hans 18-års fødselsdag (ja, ih hvor morsomt   :evil:  ). Så havde drengen afleveret dem nede på mit arbejde, da vi har dyr i forvejen. Han var vidst temmelig ligeglad med de stakkels dyr, eftersom han bare havde ladet dem gå i 14 dage i samme bur.. Og til min store skræk, ser jeg at begge er hanner. Så sendte en af børnene hjem efter et gammelt hamsterbur som ørkenrotten nu er i. Sådan to vidt forskellige dyr kan jo ikke være i samme bur!

Har ikke så meget forstand på mus, men ørkenrotten er ihvertfald en unge, og meget underernæret (ligner det).
De søger begge to desperat efter et trygt hjem, hvor de kan få deres behov opfyldt.
Er for gal til at skrive mere om det nu, men for dælen hvor bliver man altså bare tosset når man er vidne til sådan noget!

Håber virkelig, at der er nogen der kunne tænke sig en hvid han-mus med røde øjne og/eller en sort ørkenrotte hanunge med hvid hage

Skriv endelig hvis du har nogle spørgsmål, eller kunne tænke dig at give et af disse dyr et bedre liv.
De befinder sig forresten i det nordlige storkbh (send en PB for nærmere oplysninger)
Billeder kommer snarest!
.. Hilsen Tina, lykkelig ejer af kaninerne Birger og Nayomi

Tiina

Indlæg af Tiina » 29. aug 2009 11:46

Så har ørkenrotten fundet et godt hjem :D

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 29. aug 2009 15:30

hvor dejligt!<3 :D
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

STRØH

hej

Indlæg af STRØH » 31. aug 2009 08:12

hvis du stadig har hr mus, vil vi gerne give han et hjem, og købe en ven til ham, vi har haft mus før,

jeg ved ikke lige hvor du bor, men jeg håber vi kan finde ud af noget

Tiina

Indlæg af Tiina » 1. sep 2009 13:32

Det ville være super dejligt - jeg hører lige en kollega om musen har fundet nyt hjem endnu..

Den befinder sig i det nordlige storkbh, ved ikke helt hvor Ringsted ligger  :oops: Men hvis det er på vej til Køge, så kan jeg komme forbi med den på lørdag :)

Tiina

Indlæg af Tiina » 1. sep 2009 16:56

Musen fik nyt hjem i går - men mange tak for henvendelsen :)

Tråden kan bare slettes/låses...

Besvar