Viggo er så tam og tillidsfuld : )
Viggo er så tam og tillidsfuld : )
Vi (min 9-årige datter og jeg) havde Viggo ude og kæle og han sad meget mere stille i hånden og lod sig kæle end han plejer. Så fik han lov til at løbe frit på sengen og han klatrede rundt i dynen og på bamserne og vupti var han lige kravlet langs muren og ned under sengen Der er 3 åbne bedrollers fyldt med legetøj og en masse andet godt rod under sengen (120X200m) så jeg så i ånden at han blev kvast når vi tømte alt ud og flyttede sengen..... men bum bum der kom Viggo selv spadserende lige ud til os og lod sig tage op! :klap: :banan
Skønne Viggo! :hearts2
Vi har kun haft ham i en uge så han er en meget dejlig og tam brugt hamster
Skønne Viggo! :hearts2
Vi har kun haft ham i en uge så han er en meget dejlig og tam brugt hamster
-
Sikke en smuk pels!
Senest rettet af kathrine8D 26. maj 2010 15:46, rettet i alt 1 gang.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.
Tak!
Jeg havde glemt at lukke den øverste luge på hans bur. Så pludselig kom han spadserende ind på kontoret i går aftes mens jeg sad ved pcen.
Han var kravlet ud af buret ned fra bordet på gulvet, ud af min datters værelse og ned igennem gangen og ind til mig på kontoret. Han lod sig bare lige tage op. Er det normalt? Jeg er meget overrasket over at han er så opsøgende og tillidsfuld.
Jeg havde glemt at lukke den øverste luge på hans bur. Så pludselig kom han spadserende ind på kontoret i går aftes mens jeg sad ved pcen.
Han var kravlet ud af buret ned fra bordet på gulvet, ud af min datters værelse og ned igennem gangen og ind til mig på kontoret. Han lod sig bare lige tage op. Er det normalt? Jeg er meget overrasket over at han er så opsøgende og tillidsfuld.
Det er ihvertfald ikke normalt for mine. . . tror jeg. . . nu er de jo aldrig sluppet ud (og godt det samme - med vores to katte og en hund ). Sagt ærligt. . . tror jeg du har været ualmindelig heldig med din dejlige, dejlige brugte hams :love4: :hearts2 . . . Hvor var det godt jeres andre dyr ikke opdagede ham. . .
Min hund er hyrdehund og har et meget stærkt beskytterinstinkt så han vil aldrig gøre Viggo noget. Hunden ved godt at hamsteren hører med til vores familie. Engang vi var ude at gå tur ude ved en sø tog hunden en svømmetur og kom ind med tungen rullet omkring en blishønekylling som han havde "reddet". Han havde ikke krummet en fjer på kyllingen som dumpede ud af munden på hunden da den rullede tungen ud.. Kyllingen daffede straks ned til søkanten og svømmede ud til sin mor og søskende igen.
Katten er gammel og gigtsvag :( så jeg tror heller ikke han ville gøre Viggo noget, men det er selvfølgelig ikke en chance som er værd at tage.
Det er rigtig spændende at få en hamster som nyt familiemedlem. :love4:
Katten er gammel og gigtsvag :( så jeg tror heller ikke han ville gøre Viggo noget, men det er selvfølgelig ikke en chance som er værd at tage.
Det er rigtig spændende at få en hamster som nyt familiemedlem. :love4:
Viggo er stadig en fantastisk dejlig og supertam hams.
Han sover rigtig meget, men vågner let hvis vi snakker til ham om aftenen og så stikker han hovedet frem og vil gerne op. Han sidder meget mere stille og kan kæles nu end da vi fik ham. Der var han ret livlig.
Men vi går også lidt og frygter for hvor længe vi kan beholde ham, da han jo snart er en ældre hams og også har tabt sig lidt.
Men verdens sødeste hams det er han!
Han sover rigtig meget, men vågner let hvis vi snakker til ham om aftenen og så stikker han hovedet frem og vil gerne op. Han sidder meget mere stille og kan kæles nu end da vi fik ham. Der var han ret livlig.
Men vi går også lidt og frygter for hvor længe vi kan beholde ham, da han jo snart er en ældre hams og også har tabt sig lidt.
Men verdens sødeste hams det er han!
Hvor er han dog smuk!
Med venlig hilsen,
Jeanne
Køjer, huler, senge og andet til hamstere med stil!
Følg PetPile på Facebook
Jeanne
Køjer, huler, senge og andet til hamstere med stil!
Følg PetPile på Facebook