Min meget bange Tjalfe har vist glemt han er bange for mennesker. I dag da jeg skulle gøre rent ved ham, skulle jeg som jeg plejer fange ham i et rør. Men gæt lige hvem der sad i min hånd, lod sig nusse af mig og kravle rundt på mig...
Tjalfe på vej på i min hånd:
så kom han op (bemærk han store numse ) :
Og der sidder han så:
Er der normalt et dyr er bange som altid den ene dag, dagen efter bliver dyret i buret og trejde dag er dyret dejlig tamt (Han er som han plejer nede i buret, der er han "bange som altid, bare ikke når han kommer op)
Tjalfe er vist mistet frygtet??? O.o
-
Tjalfe er vist mistet frygtet??? O.o
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
det er lidt forskælligt vil jeg sige.
jeg har en del "nyere" hamstter gående. dem som kommer fra opdrættere, skal oftes lige have en 2-3 dage for at finde ud af at man ikke gør dem undt.
har en "nyrere" hun som er fra dyrehandel. og hun er lidt mere skeptisk. hun kan der godt gå både frem og tilbage med, en hel del gange.
men ja, man kan opleve at en dag er de skramt fra vid og sans og den næste er de så tillidsfulde som noget kan være.
jeg har haft en pige som jeg måtte lade gå i op til 3 måneder uden nærkontakt, men hvor der kun bliv givet mad og hvad. og så en dag da jeg besluttede for at prøve, så gik hun selv op i min hånd og hun var en af de tammeste hamster bag efter.
så kort sagt. hamstere er lige så forskællige i temperamen og i tillids tagning, som der er mennesker på jorden
jeg har en del "nyere" hamstter gående. dem som kommer fra opdrættere, skal oftes lige have en 2-3 dage for at finde ud af at man ikke gør dem undt.
har en "nyrere" hun som er fra dyrehandel. og hun er lidt mere skeptisk. hun kan der godt gå både frem og tilbage med, en hel del gange.
men ja, man kan opleve at en dag er de skramt fra vid og sans og den næste er de så tillidsfulde som noget kan være.
jeg har haft en pige som jeg måtte lade gå i op til 3 måneder uden nærkontakt, men hvor der kun bliv givet mad og hvad. og så en dag da jeg besluttede for at prøve, så gik hun selv op i min hånd og hun var en af de tammeste hamster bag efter.
så kort sagt. hamstere er lige så forskællige i temperamen og i tillids tagning, som der er mennesker på jorden
de venligste hilsner amanda
-
der er meget stor forskel på arterne, men kender ikke meget til de kinesiske, men synes ikke at huske at de hører til dem der er lette at tæmme.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk