Dom. spot kuld født d. 18. februar 10
Dom. spot kuld født d. 18. februar 10
Her til aften er Kastaniens Zack parret med Malthes Venus.
Zack er Dominant spot sort, og Venus er mink men aligevel ikke viste sidste parring jo.
Men om ikke andet så er venus far Chokolade og Zack er Bb så det er jo chokolade/rust jeg fisker efter.
Jeg ved ikke hvad zack bærer af gener med sikkerhed så alt efter hvad de bærer så kan det blive et ret så spraglet kuld, men der bør ihvertfald kunne komme både gyldne, sorte, rust og Chokolade, med og uden dom. spot og umbrous.
Om der også skulle komme RØ, Creme, og måske endda sølvgrå må tiden vise, de kan jo skjule mange sjove ting.
Ungerne skulle gerne komme til verden d. 18. Februar hvis parringen er vellykket.
Zack er Dominant spot sort, og Venus er mink men aligevel ikke viste sidste parring jo.
Men om ikke andet så er venus far Chokolade og Zack er Bb så det er jo chokolade/rust jeg fisker efter.
Jeg ved ikke hvad zack bærer af gener med sikkerhed så alt efter hvad de bærer så kan det blive et ret så spraglet kuld, men der bør ihvertfald kunne komme både gyldne, sorte, rust og Chokolade, med og uden dom. spot og umbrous.
Om der også skulle komme RØ, Creme, og måske endda sølvgrå må tiden vise, de kan jo skjule mange sjove ting.
Ungerne skulle gerne komme til verden d. 18. Februar hvis parringen er vellykket.
- Vedhæftede filer
-
- de kommende forældre
- Plante 007.jpg (19.35 KiB) Vist 5146 gange
-
- de kommende forældre
- Plante 006.jpg (21.88 KiB) Vist 5146 gange
Senest rettet af Benjamin 18. feb 2010 18:47, rettet i alt 1 gang.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
Spændende :D
stort tillykke med de små :D et pænt stort kuld :)
stort tillykke med de små :D et pænt stort kuld :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
tillykke med kuldet
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
så er der billeder fra idag, der er 12 unger tilbage.
og der er ihvertfald mindst 3 dom. spot unger.
og der er ihvertfald mindst 3 dom. spot unger.
- Vedhæftede filer
-
- hamster 002.jpg (69.49 KiB) Vist 5053 gange
-
- hamster 001.jpg (69.14 KiB) Vist 5053 gange
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
-