Junior og Far'Lynild sammen

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Loan

Junior og Far'Lynild sammen

Indlæg af Loan » 19. jul 2010 23:44

Den perfekte sammenføring, der var ingen tegn på agressioner hos nogen af dem, de svingede fra første sekund sammen, dog prøvede lille Junior at bestige farmand xD Komisk syn siger jeg bare.

Men her kan i nyde lidt billeder af dem sammen, det overrasker mig dog helt vildt hvor lang Junior's pels egentligt er, det helt sindsygt.
Billede
^^ Fra selve dagen de blev sat sammen. (Søndag)

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
^^ Taget her til aften, der kommer nogle nye imorgen når det lyst så blitzen ikke er nødvendig, de ser så onde ud med røde øjne xD
Hilsen
Loan Vejby

Nougat

Indlæg af Nougat » 20. jul 2010 00:27

Ej hvor er det dejligt at sammenføringen gik godt :-) Er nogle skønne farver de begge har
Den glade ejer af et Akvarie og dværghamsteren Bambi
R.I.P. Nougat, Pom'frit.,Feta og Simba <3

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 20. jul 2010 08:06

Hvor er det skønne sammen Loan  :D
Det lykkedes jo ikke for ham at bestige mor da han var sådan ca. små 3 uger  :lol: , såå bestigningen af far skulle da også lige forsøges  :lol:
"Godt forsøgt junior".

Loan

Indlæg af Loan » 20. jul 2010 09:28

Man kan os se på hvertfald et af billederne at han er lidt rumpefrikseret xD Med snuden helt oppe i farmands mås xD

- De er simpelthen så fantastiske begge to :D
Hilsen
Loan Vejby

Charlotte

Indlæg af Charlotte » 20. jul 2010 21:56

De er smukke. Og det er godt at de kan sammen nu men hvis han allerede nu i en alder af kun 4 uger er interesseret i at parre faderen (og nu mener jeg ikke kun en gang men flere gange i løbet af en dag) så kan du desværre ikke forvente at de kan gå sammen i længere tid. Du er nødt til at holde godt øje med dem og hvis han enten er for meget efter faderen eller faderen siger fra så de kommer op og toppes, så er du nødt til at skille dem ad og sætte dem i hvert deres bur. Burene skal stå med så meget afstand at de ikke kan nå hinanden ellers risikerer du at de vil bide hinanden igennem tremmerne. Jeg skriver ikke dette for at gøre dig ked af det men på baggrund af min erfaring som marsvine ejer og opdrætter igennem ca 15 år.

Loan

Indlæg af Loan » 21. jul 2010 00:00

Charlotte skrev:De er smukke. Og det er godt at de kan sammen nu men hvis han allerede nu i en alder af kun 4 uger er interesseret i at parre faderen (og nu mener jeg ikke kun en gang men flere gange i løbet af en dag) så kan du desværre ikke forvente at de kan gå sammen i længere tid. Du er nødt til at holde godt øje med dem og hvis han enten er for meget efter faderen eller faderen siger fra så de kommer op og toppes, så er du nødt til at skille dem ad og sætte dem i hvert deres bur. Burene skal stå med så meget afstand at de ikke kan nå hinanden ellers risikerer du at de vil bide hinanden igennem tremmerne. Jeg skriver ikke dette for at gøre dig ked af det men på baggrund af min erfaring som marsvine ejer og opdrætter igennem ca 15 år.
Tak, ved godt jeg skal være på vagt hvis der skulle ske ændringer, og selvfølgelig ville de blive skilt ad, dog er jeg besluttet på hvis de ender med ikke at kunne sammen kommer han tilbage til Hanne som han er vokset op hos, bliver kastereret og kommer til at gå med sin mor istedet. Lynild vil jeg nok overveje at sælge, da jeg ikke regner med at skulle have så mange dyr i fremtiden.
Hilsen
Loan Vejby

Besvar