Surie, min hun winterhvid hamster, var købt sammen med sin kuld bror Sammy. Det hele gik godt indtil for 2 dage siden hvor Surie pludslig kom op at slås med Sammy, og han kunne ikke kom inde til hende i huset!så jeg var nødt til at separere dem. Siden har Surie brugt MASSEr af toilet papir og byget et meget fine rede i sine hus, og kommer ud ikke ret meget kun for at få mad og vand. Jeg tror at hun må nedkom snart, men jeg ved ikke dato at hun var parret, men da jeg fik hende for 2 uger siden var hun 10 uger gammel. Er det sandsynlig at hun lægger sin Barsels seng nu? Indtil for 4 dage siden opført hun helt normalt!
Hun har ikke født endnu, tirs.aaften, kan jeg forvent en fødsel snart?
MVH
SAmmy, SUIRE og Rodys mor.
Føder hun snart?
Hun er drægtig i 21 dage.
Hun kan sagtens finde på at jage hannen væk en uges tid før fødslen eller noget i den stil.
Hvis fødslen er lige op over, vil du ikke være i tvivl, for hun bliver tyk over hofterne - som om hun har en bordtennisbold i maven. Men det er vist også kun nogle dage før at det er rigtigt tydeligt.
Hun kan sagtens finde på at jage hannen væk en uges tid før fødslen eller noget i den stil.
Hvis fødslen er lige op over, vil du ikke være i tvivl, for hun bliver tyk over hofterne - som om hun har en bordtennisbold i maven. Men det er vist også kun nogle dage før at det er rigtigt tydeligt.
Tusind tak, jeg har lagt mærk til i dag hun er mere runde end i går. Jeg lavet en KÆMPE bommert da jeg foderet dem allesammen i morges, på et eller andet mærklig forglemmelse, jeg kom til at glem og luk hendes burs dør!! Det stod åben ca. 3/4 men hun bare lagde sig i sin senge igennem det hele og legede med toilet papir! Ah!! Jeg troede hun var stukket af,men hun er MEGET optaget!!!
M.V.H. + Takke for gode råd,
M.V.H. + Takke for gode råd,