Lopper
Lopper
Hej alle.
Jeg ved ikke om det er mine hamstere der har lopper men, hvad gør man hvis de har lopper?
Og hvis man skal give dem noget, kan min hun så godt tage det for hun er drægtig?
Jeg ved ikke om det er mine hamstere der har lopper men, hvad gør man hvis de har lopper?
Og hvis man skal give dem noget, kan min hun så godt tage det for hun er drægtig?
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220
Medlemsnummer 220
Jeg har fået nogle bid, og jeg er ret sikker på det er dem da jeg har fået nogle på armen og de kravler op og ned ad mine arme, og så har jeg fået nogle på kinden fordi de er så bløde (hamsterne) at jeg ikke kan lade være med at nusse dem op ad min kind
Er også lidt bekymret for min drægtige hun, kan hun tåle det?
Er også lidt bekymret for min drægtige hun, kan hun tåle det?
Hamster hilsner fra Eva, og de vinterhvide hamster-trolde: Humus, Forrest og champion Vashya
Medlemsnummer 220
Medlemsnummer 220
De kravler op og ned ad dine arme? Så du kan se det er lopper? Har i andre dyr i huset der kunne have taget lopper med ind? Hvis i har andre dyr skal alle i behandling! Jeg har lige hurtigt søgt på nettet og man må gerne bruge det på drægtige marsvin, katte mm.
Men tør ikke sige det med sådan et lille dyr... Måske en snak eller et kig hos en dyrlæge ville være en god ide?
Men tør ikke sige det med sådan et lille dyr... Måske en snak eller et kig hos en dyrlæge ville være en god ide?
-