drægtigheds periode?
drægtigheds periode?
Jeg kan simpelthend ikke finde det nogen steder, så nu spør jeg i stedet for
Hvor længe er en vinterhvid dværghamster drægtig? og i hvilken alder skal man tage ungerne fra moren?
Hvor længe er en vinterhvid dværghamster drægtig? og i hvilken alder skal man tage ungerne fra moren?
Jeg ville vente med at tage dem fra moderen til de er 4-5 uger gamle. Ja de kan klare sig når de er 3. Men det er lige tidligt nok.
Du skal også være opmærksom på at hvis du har far gående sammen med moderen så kan du godt regne med at moderen med stor sansynelighed bliver befrugtet umiddelbart efter fødslen igen. Og så har du endnu et kuld unger 20-21 dage efter igen osv.
Du skal også være opmærksom på at hvis du har far gående sammen med moderen så kan du godt regne med at moderen med stor sansynelighed bliver befrugtet umiddelbart efter fødslen igen. Og så har du endnu et kuld unger 20-21 dage efter igen osv.
http://www.mywinterwhitehamster.com
Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.
Bliv medlem af DHF og støt arbejdet for de små puss. Det koster ikke alverden og os medlemmer står altid klar til at give gode råd og hjælp med på vejen.
-
Godt råd, men nogle gange er der jo ikke kommet et svar på det "tråd-opretteren" har spurgt om, selvom det er en gammel tråd, og så er det jo fint nok (efter min mening) at komme med et svar hvis man har detThitte skrev:Lilly, husk at tjekke hvor gamle de tråde er, som du skriver i
Personligt kan jeg da også godt finde på at gå ind i gamle tråde og læse hvis de handler om noget der kunne interessere mig, og så ville jeg da måske også kunne glemme det var en gammel tråd og skrive en kommentar
Lykkelig ejer af hygge-hybriderne Peanut & Snif
Jeg er helt enig! Har selv læst alle trådene igennem fra ende til anden, og engang imellem smuttede den da også men i dette tilfælde har tråd-opretter fået svar :Ddamgaard1986 skrev:Godt råd, men nogle gange er der jo ikke kommet et svar på det "tråd-opretteren" har spurgt om, selvom det er en gammel tråd, og så er det jo fint nok (efter min mening) at komme med et svar hvis man har detThitte skrev:Lilly, husk at tjekke hvor gamle de tråde er, som du skriver i
Personligt kan jeg da også godt finde på at gå ind i gamle tråde og læse hvis de handler om noget der kunne interessere mig, og så ville jeg da måske også kunne glemme det var en gammel tråd og skrive en kommentar
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.