Min hamster Speedy har et lækkert stort 3 etagers bur og jeg har købt mig fattig i alle mulige ting og sager. Hun har et lækkert hus i noget keramik agtigt og det har hun været rigtig glad for. Den anden morgen havde hun dog flyttet alt sit toiletpapir i hjørnet under et af rørene og der sover hun nu. Hun er også begyndt at smånappe lidt, hvilket jeg ved er almindeligt, men hun har aldrig gjort det før. Der er ikke ændret noget som helst i hendes bur eller i omgivelserne omkring det, andet end at vi har sat lidt varme på i lejligheden. Jeg går meget op i at de har rolige forhold og tager kun hende ud når hun er klar til det - altså vågen og nysgerrig. Hun er frisk, rørig og har appetit og ser sund og dejlig ud som altid...
Er det bare normalt eller??
Er det bare normalt, eller?
Mht. flytning af sovested, vil jeg helt klart gætte på, at det er fordi hun har det for varmt, nu du nævner, at I har sat varme på.
Det er helt normalt. Når der er småkoldt på mit værelse sover mine hamstere i deres huse og er der meget varmt rykker de udenfor
Det er præcis det samme om sommeren. Der sover mine meget sjældent i deres huse.
Jeg kan desværre ikke helt hjælpe dig med hvorfor hun snapper lidt, men hvis hun ellers er sund og rask og spiser/drikker som hun skal, tror jeg ikke du skal være voldsomt nervøs.
Det er helt normalt. Når der er småkoldt på mit værelse sover mine hamstere i deres huse og er der meget varmt rykker de udenfor
Det er præcis det samme om sommeren. Der sover mine meget sjældent i deres huse.
Jeg kan desværre ikke helt hjælpe dig med hvorfor hun snapper lidt, men hvis hun ellers er sund og rask og spiser/drikker som hun skal, tror jeg ikke du skal være voldsomt nervøs.
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.