Jeg har lyst til at vise jer mine hamsterbure

Beskrivelse mangler
Låst
BabyFace

Jeg har lyst til at vise jer mine hamsterbure

Indlæg af BabyFace » 3. dec 2011 08:39

så her er gucci i det lille bur og henry i det store bur
ps hamsterrør er umulige at opdrive i århus efterhånden jeg har vist rippet alle dyrhandlerne for det de havde. igår fik vi et bur af en nabo hvor der var rør i jubiii så nu har gucci også fået rør, vil dog gerne havde en løbekugle til hende også så vi skal på jagt idag har hørt loppemarkederne bugner med hamsterrør
Billede
Billede
Henry født maj 2010 Hybrid vinterhvid
Gucci født marts 2011 Hybrid mottled

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 3. dec 2011 10:28

De ser da trigtig flotte ud.  :thumb:
Jeg er sikker på at både Gucci og Henry elsker deres bure :D

Jeg tænkte på hvad strøelse er det du bruger? Det ligner lidt halm eller hø.

Hvis det er halm eller hø vil jeg bare fortælle dig at det ikke er så godt for hamstre da det kan prikke hul i deres kindposer, og har også læst herinde om en hamster som havde fået et strå hø op i numsen.

BabyFace

Indlæg af BabyFace » 22. feb 2012 14:18

mosegaardmortensen89 skrev:De ser da trigtig flotte ud.  :thumb:
Jeg er sikker på at både Gucci og Henry elsker deres bure :D

Jeg tænkte på hvad strøelse er det du bruger? Det ligner lidt halm eller hø.

Hvis det er halm eller hø vil jeg bare fortælle dig at det ikke er så godt for hamstre da det kan prikke hul i deres kindposer, og har også læst herinde om en hamster som havde fået et strå hø op i numsen.
hej undskyld det sene svar, har ikke lige være så meget i chat humør i lang tid  :)

Jeg bruger lidt forskelligt, men for det meste køber jeg enten det suge venlige og lugtfri og støvfri bund strøelse fra kvickly eller maxizoo og det er beregnet til små gnavere (der er ivertifald billed af hamster, kanin og marsvin uden på pakkerne)

de får dog altid en smule hø til at hygge med, men det holder jeg så op med nu, tak for det gode råd :D

ps
de sover i itu reven toiletpapir eller køkkenrulle fordi jeg har hørt at hamster var er noget skidt
Henry født maj 2010 Hybrid vinterhvid
Gucci født marts 2011 Hybrid mottled

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 22. feb 2012 20:58

Det lyder super, og fedt at du giver dem toilet papir, og de bruger det til deres huler. Det gør min dværghamstre også.

Jeg tror det er en god ide at fjerne høet og nøjes med toiletpapir/køkkenrulle.

:D

Låst