Inaktiv hamster ?

Beskrivelse mangler
Låst
Perry

Inaktiv hamster ?

Indlæg af Perry » 21. maj 2012 10:28

Ja, altså det her med hamster er jo lidt nyt for mig, så nu spørger jeg altså lige igen :b

Jeg syns Frej er lidt inaktiv, han leger med sit hjul, og jeg har da os set ham kravle ind i paprøret en enkelt gang, men ellers sover han bare ?
Jeg ved godt de er nattedyr, men selv omkring midnat ligger han og sover, han kommer ud og vil meget gerne kigge på mig, når jeg kommer derind om aftenen, men når jeg går, s går han ind i huset igen ...

De plastik rør der sidder på buret (Hedder de FOP rør?) bruger han slet ikke, jeg har prøvet at lokke ham derind med gulerødder (Som han elsker) men han strækker sig lii nok til at ka nå den, og så er han ude igen ...

Nå, til spørgsmålet:
- Hvad kan jeg gøre for at han ikke keder sig ? En legekammirat er jo ikk rigtig en mulighed, og jeg ved derfor ikk helt hvad jeg skal gøre ..

Suk, min bette Frej ska ikk være ked af det ..

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 21. maj 2012 11:12

Hvor lang tid har du haft hamsteren?

Grunden til jeg spørger er at den lige skal vænne sige til et nyt sted, nye lugte, nye lyde osv, så det kan godt være lidt overvældende for lille Frej.
det er en god ide lige at give en lille uges tid til at vænne sig til de nye omgivelser, er sikker på at aktiviteten nok skal komme.
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Perry

Indlæg af Perry » 21. maj 2012 16:34

Jeg har kun haft ham siden onsdag, så det kan godt være jeg skal se tiden an (:
Jeg har allerede været ved at overveje om det var fordi buret var for lille osv. men det vil jeg så også lige se tiden an med (:

Tak for hjælpen ..

Lykke

Indlæg af Lykke » 21. maj 2012 18:28

Ældre hamstere sover også mere end unge hamstere.

Og så er hamstere bare dovne - mange guldhamstere gider ikke kravle gennem rørene, selvom de sagtens kan.

Perry

Indlæg af Perry » 23. maj 2012 08:24

Lykke skrev:Ældre hamstere sover også mere end unge hamstere.

Og så er hamstere bare dovne - mange guldhamstere gider ikke kravle gennem rørene, selvom de sagtens kan.
Han er ikk Guld men Dværg :b

Lykke

Indlæg af Lykke » 23. maj 2012 09:44

Du har spurgt til vandflaske i en anden tråd - hvis han mangler vand vil han også "sove".

Låst