Bur og tremme størrelse ?
Bur og tremme størrelse ?
Hej, jeg ville lige høre om et bur der er 74cm lang og 49cm bred er stort nok til en guldhamster ? Fordi står med et bur der er de mål, som virker godt og kan åbnes fra siden. Så har jeg en anden på 100cm lang og 52cm bred, dog har den en KÆMPE stor låge i toppen som ikke kan "låses" man ligger dem bare ned når man lukker. Og aner ikker hvad er bedst D:
Og hvad er maximumet på tremmeafstanden i breden og højden til en guldhamster ? Vis den skal være under 2cm bred og c 10cm lang, kan en mink-tråd spændt rundt om så gøre det, så det passer ?
// Tak på forhånd :ost:
Og hvad er maximumet på tremmeafstanden i breden og højden til en guldhamster ? Vis den skal være under 2cm bred og c 10cm lang, kan en mink-tråd spændt rundt om så gøre det, så det passer ?
// Tak på forhånd :ost:
Skal lige tage nogene så ^^Simse skrev:max 1 cm vil jeg mene, længden er næsten lige meget, så længe tremmeafstanden ikke er mere end 1 cm.
Prøv at ligger billeder ind af burene. :)
Og tremmerne er 2 :?
så bliver far sent ud og ordne et lag minktråd :lol:
Senest rettet af HamsterPigen 29. sep 2012 17:10, rettet i alt 1 gang.
-
Jeg tror begge bure kan bruges i størrelsen. Men det ser ud til tremmeafstanden er stor, så i er i hverfald nødt til at være kreative for at sørge for at hamsteren ikke kan smutte ud.
Jeg ved ikke lige hvad minktråd er, men hvis det kan virke, så er det jo en god ide :D
Jeg ved ikke lige hvad minktråd er, men hvis det kan virke, så er det jo en god ide :D
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Uh.. tror det heder det :)mosegaardmortensen89 skrev:Jeg tror begge bure kan bruges i størrelsen. Men det ser ud til tremmeafstanden er stor, så i er i hverfald nødt til at være kreative for at sørge for at hamsteren ikke kan smutte ud.
her er et billede

den vi har er 1 cm x 1 cm så rundt om selve buret vil vel virke
-