Lindes Snehvide
Lindes Snehvide
Snehvide er fra mit B-kuld og er født den 31.8.12.
Hendes forældre er Fredrik og Malthes Sølvregn.
Snehvide er Rø Offwhite
Snehvide var egentlig solgt men det var desværre et dårligt sted hun var kommet hen, så hun er endt hjemme hos mig. Og nu kan jeg ikke nænne at sælge hende igen, så hun får lov til at blive her og nyde livet
Snehvide, da hun kom hjem igen i søndags
Jeg har ikke mere plads i mit skabsbur, så et nyt alm. bur skulle der selvfølgeligt købes til hende. Det kom i dag og er lige blevet indrettet, så Snehvide har travlt med at undersøge det
Nu håber jeg, at den lille kælepot får et dejligt og trygt liv her hos mig
Hendes forældre er Fredrik og Malthes Sølvregn.
Snehvide er Rø Offwhite
Snehvide var egentlig solgt men det var desværre et dårligt sted hun var kommet hen, så hun er endt hjemme hos mig. Og nu kan jeg ikke nænne at sælge hende igen, så hun får lov til at blive her og nyde livet
Snehvide, da hun kom hjem igen i søndags
Jeg har ikke mere plads i mit skabsbur, så et nyt alm. bur skulle der selvfølgeligt købes til hende. Det kom i dag og er lige blevet indrettet, så Snehvide har travlt med at undersøge det
Nu håber jeg, at den lille kælepot får et dejligt og trygt liv her hos mig
-
-
Ja nu kan jeg jo godt afsløre at skønne snehvide slet ikke skulle blive hos mig
Hun er i dag kommet i trygge hænder hos maria
Til stor overraskelse for maria som havde plaget hendes mand om at få snehvide, men Lars var stejl! Og så aftalte Lars og jeg i al hemmelighed at maria skulle overraskes med at hun alligevel fik snehvide
Og hun var sandelig velkommen :-):-)
Hun er i dag kommet i trygge hænder hos maria
Til stor overraskelse for maria som havde plaget hendes mand om at få snehvide, men Lars var stejl! Og så aftalte Lars og jeg i al hemmelighed at maria skulle overraskes med at hun alligevel fik snehvide
Og hun var sandelig velkommen :-):-)
-
-
-
Hehe.. ja, der ligger mange. Der er stor forskel på størrelsen. Men de fleste virker fornuftige.
Maxi zoo Holstebro sælger deres hamstervat fra lageret og når det er væk, så bestiller de ikke mere. Fordi jeg har fortalt dem hvor farligt det er.
Så det er bare rigtig dejligt :D
Maxi zoo Holstebro sælger deres hamstervat fra lageret og når det er væk, så bestiller de ikke mere. Fordi jeg har fortalt dem hvor farligt det er.
Så det er bare rigtig dejligt :D
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk