Henover de sidste par måneder har Kashmir tabt sig utrolig meget, og vi har i dag besluttet i samråd med vores dyrlæge, at nu kunne vi ikke trække den længere
Sødeste Kashmir,
Vi kommer til at savne dig ufattelig meget.
Du har været en helt specielt dreng,
som har haft en helt særlig betydning
Du efterlader en stor og kærlig familie,
så helt væk er du heldigvis ikke.
En æra er slut
Re: En æra er slut
Sov sødt lille mand! Kom godt over på den anden side Mine tanker går til Dig og Jannie i dag Jonas
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
-
Sov sødt Kashmir
Du var en dejlig mand og meget elsket
Du var en dejlig mand og meget elsket
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Åh nej ikke Kashmir
Den dejlige lille dreng, som som regel var den skønneste og sødeste dreng (her vælger jeg at se bort fra dengang han smagte på mig til udstillingen i Ølgod ...)
En fantastisk hamsterdreng er taget til solsikkemarkerne
Den dejlige lille dreng, som som regel var den skønneste og sødeste dreng (her vælger jeg at se bort fra dengang han smagte på mig til udstillingen i Ølgod ...)
En fantastisk hamsterdreng er taget til solsikkemarkerne