Mine 4 hamstere fra Jylland.
Mine 4 hamstere fra Jylland.
Jeg har 4 guldhamstere fra en opdrætter i Jylland. Der er tale om Evita, Hyben, Pumpkin og Lama.
Evita. Langhåret Brunøret Sølvgrå.
Hyben. Langhåret Chokolade. (rexbærer).
Pumpkin. Langhåret Chokolade dom. Spot. (rexbærer).
Lama. Langhåret Gylden Rex.
Evita. Langhåret Brunøret Sølvgrå.
Hyben. Langhåret Chokolade. (rexbærer).
Pumpkin. Langhåret Chokolade dom. Spot. (rexbærer).
Lama. Langhåret Gylden Rex.
Re: Mine 4 hamstere fra Jylland.
Nej de er fra Simone(Simses).PiaH skrev:Hvor er de fine
Er de fra Malthes
Okay, syntes bare lige de lignede Malthes, men Malthe og Simses dyr ligner også hinanden meget og rigtig fineEvi skrev:Nej de er fra Simone(Simses).PiaH skrev:Hvor er de fine
Er de fra Malthes
Fra mig og Zoo
PiaH skrev:Okay, syntes bare lige de lignede Malthes, men Malthe og Simses dyr ligner også hinanden meget og rigtig fineEvi skrev:Nej de er fra Simone(Simses).PiaH skrev:Hvor er de fine
Er de fra Malthes
Men deres forældre er fra Malthes
PiaH skrev:Aha, så der er noget Malthes over dem
Hehe ja det må man sige PiaH, både moren og fædrene er fra Malthes nemlig så er nærmest ren Malthes der er i dem og de er super dejlige kan du tro.
Evi skrev:PiaH skrev:Aha, så der er noget Malthes over dem
Hehe ja det må man sige PiaH, både moren og fædrene er fra Malthes nemlig så er nærmest ren Malthes der er i dem og de er super dejlige kan du tro.
Rigtig meget Malthes er der og er slet ikke i tvivl om de skønne
Fra mig og Zoo
Skønne hamstere
-
Kun Lamas mor, og Pumpkin og Hybens far er ikke fra Malthes, men Sverige
Det er bare nogle lækre hamstere, du har fået dig gennem årene. Evita er jo ved at være en af de sidste der er tilbage fra det kuld. (pga. aflivninger, dødsfald og en hund der var for hurtig )
Men håber helt klart at hun har mindst et år tilbage hos dig, hun er jo ikke mere end et år og et par måneder gammel, vel?
Det er bare nogle lækre hamstere, du har fået dig gennem årene. Evita er jo ved at være en af de sidste der er tilbage fra det kuld. (pga. aflivninger, dødsfald og en hund der var for hurtig )
Men håber helt klart at hun har mindst et år tilbage hos dig, hun er jo ikke mere end et år og et par måneder gammel, vel?
Er Hyben, Pumpkin og Evis mor ikke fra Malthes af ?Simse skrev:Kun Lamas mor, og Pumpkin og Hybens far er ikke fra Malthes, men Sverige
hun er 1 år og 2 mdr gammel så hun er på vej til at blive en gammel dame Hun er jo den der har været skyld i at jeg har flere hamstere fra dig af Simone
Hold da der er da noget rigtig træls at hun er ved at være en af de sidste der er tilbage fra det kuld