Velkommen til Bork's Amazing Baby
-
Velkommen til Bork's Amazing Baby
Et forsinket velkommen til Baby.
Jeg hentede hende i torsdags, men har ikke lige haft tid til at vise hende frem herinde før i dag.
Baby har jeg fået fra Nikoline, og hun har givet mig en underskøn hamsterpige. Hun er så nysgerrig og meget kontaktsøgende. Hun er begyndt at reagere på når jeg snakker og banker let på buret nederste del når jeg har åbnet lågen. Så kommer Baby hen til lågen og jeg kan tage hende ud. Det har jeg aldrig haft unger der har villet før.
Baby har taget flytningen rigtig flot. Hun virker ikke til at være skræmt over at flytte og den aften hun kom hjem var hun fuld af energi og klatrede rundt i tremmerne. Da Baby ikke lige har lært det med at passe på når hun klatre falder hun tit ned. Mon ikke hun med tiden lære at klatre ned igen
Baby er født d. 12 august. Hun vejer 80 gr og er korthåret sølvgrå umbrouse (A_ B_ Dg_ E_ Ll Pp Sgsg U_). Det er lidt sjovt med farven for jeg har vist nok kommet til at sige nogle gange at jeg synes sølvgrå er en kedelig farve Men så gik det op for mig at det er en mega skøn farve. Det er Baby's mor, Luna, der har fået mine øjne op for farven. Det fantastiske er at Baby er en rigtig mini Luna. Jeg kommer ofte til at tænke på Luna når hun laver bestemte bevægelser. Jeg beklager for jeg har kaldt sølvgrå en kedelig farve og indrømmer at jeg faktisk er ret vild med farven
Baby's avlsplaner er også planlagt. Hun skal parres med Lindes Mason som bor hos Jonas og Jannie. Han er dobbelt faktor sølvgrå. Så der kan komme en masse sølvgrå varianter
Uanset hvad så er Baby fantastisk. Lige nu sidder hun og kigger på mig fra sandbadet
Billeder af Baby:
Baby på vej hjem i torsdags
Baby i hendes bur
Billeder af Baby, taget af Louise
En super skøn og fantastisk pige
Jeg hentede hende i torsdags, men har ikke lige haft tid til at vise hende frem herinde før i dag.
Baby har jeg fået fra Nikoline, og hun har givet mig en underskøn hamsterpige. Hun er så nysgerrig og meget kontaktsøgende. Hun er begyndt at reagere på når jeg snakker og banker let på buret nederste del når jeg har åbnet lågen. Så kommer Baby hen til lågen og jeg kan tage hende ud. Det har jeg aldrig haft unger der har villet før.
Baby har taget flytningen rigtig flot. Hun virker ikke til at være skræmt over at flytte og den aften hun kom hjem var hun fuld af energi og klatrede rundt i tremmerne. Da Baby ikke lige har lært det med at passe på når hun klatre falder hun tit ned. Mon ikke hun med tiden lære at klatre ned igen
Baby er født d. 12 august. Hun vejer 80 gr og er korthåret sølvgrå umbrouse (A_ B_ Dg_ E_ Ll Pp Sgsg U_). Det er lidt sjovt med farven for jeg har vist nok kommet til at sige nogle gange at jeg synes sølvgrå er en kedelig farve Men så gik det op for mig at det er en mega skøn farve. Det er Baby's mor, Luna, der har fået mine øjne op for farven. Det fantastiske er at Baby er en rigtig mini Luna. Jeg kommer ofte til at tænke på Luna når hun laver bestemte bevægelser. Jeg beklager for jeg har kaldt sølvgrå en kedelig farve og indrømmer at jeg faktisk er ret vild med farven
Baby's avlsplaner er også planlagt. Hun skal parres med Lindes Mason som bor hos Jonas og Jannie. Han er dobbelt faktor sølvgrå. Så der kan komme en masse sølvgrå varianter
Uanset hvad så er Baby fantastisk. Lige nu sidder hun og kigger på mig fra sandbadet
Billeder af Baby:
Baby på vej hjem i torsdags
Baby i hendes bur
Billeder af Baby, taget af Louise
En super skøn og fantastisk pige
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Re: Velkommen til Bork's Amazing Baby
Årh, hvor ER hun bare fin!
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
Hahaha ej altså, kan ikke lade være med at grine af det sidste billede Årh hvor er Baby altså bare vidunderlig
-
Tillykke med hende. Er også helt vild med det sidste billed. Den kan jeg virkelig god li
Skønneste, skønne Baby Jeg savner hende! Heldigvis har jeg hendes mama som er et skønt kvindfolk, så det letter lidt på savnet. Hold op hvor er hun grim på sidste billede, hahahhaha
-
Jeg er også helt vild med det sidste billede det er virklig grimt på den helt rigtige måde som gør hun ser sød og sjov ud
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Skønt at hun kom hjem til jer
-
Laeborg skrev:Skønt at hun kom hjem til jer
Det er vi virklig også glade for
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
jeg er også blevet utrolig vild med Baby, egentlig var jeg lidt skeptisk over at vi skulle have hende, men må indrømme at jeg ikke har fortrudt det.
-
Hvor er hun utroligt smuk
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Hun er virkelig en flot hams!
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
-
Tak alle sammen.
Jeg er helt vild med hende og hendes navn er så sødt
Jeg er helt vild med hende og hendes navn er så sødt
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
-
Sikke mange gode billeder.. Og hun er super cute..
MANGE GLADE HILSNER
MIE
MIE
-
Hun er cute og har en skøn personlighed
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk