Hehe.. Jeg kan da komme med nogle af mine hamsters særheder
Perle, en vinterhvid hun, som begynder at skrige af næsten alle fremmede når de åbner hendes bur og vil snakke med hende. Men Lars og jeg siger hun intet til.
Lunte, en vinterhvid han, er så sød at smide toiletpapir i sit wodent wheel også tisser han derinde. Det er bare så sjovt at gøre rent
Chap, en vinterhvid han, halvbror til Louises Arthur smider aflevere også mad når han er oppe og snakke
Leia og Johnjohn (Lotoshino), et vinterhvid par, er så bange for ikke at få mad at de har et kæmpe madlager og deres madskål skal bare dækkes til med boxo så det også ligner et madlager. Udover det så bruger de hver eneste nat på at grave og grave i deres boxo så deres ting bliver begravet. Udover det så har Leia væres hård overfor to andre vinterhvide hanner jeg prøvede at sætte hende sammen med, men Johnjohn elsker hun og accepterede hun med det samme. Det er altså fjollet.
Karuk, robo han, elsker sit sandbad og sidder ofte og smuksere sig i det når han ikke lige har travlt med at løbe i hjul.
Arista, robo hun, fare forvirret rundt når jeg vil snakke med hende (tror hun bliver smittet af sin sambo som er meget nervøs), men når jeg har fanget hende så sidder hun og nyder at være i hånden eller også løber hun glad fra hånd til hånd- Det er skørt når hun egentlig virker glad for at være oppe.
Baby, guldhamster hun, begynder at bide tremmer hvis hun mener at nu er det tid til at snakke og hvis vi ikke har snakket nok går hun i gang igen når jeg sætter hende ind. Det er så sødt
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Udover det så er hun den hamster jeg har mødt med mest energi. Hun nærmest citre når jeg tager hende ud og stormer fra hånd til hånd og hun elsker at gnaske i min trøje. Det er en gang lykkes for hende at bide igennem min top og fik fat i min mave. Av
Flipper og Aragorn, guldhamster hanner (for lige at gøre det klart de går i hver deres bur, men har samme særhed) stormer hen og vil ud og snakke hver gang jeg kommer ind i hamsterrummet og tænder lyset. Det er så dejligt.
Togo har det sådan når jeg snakker med hende at hvis hun vil et bestemt sted hen og min arm er i vejen så møffer hun indtil hun kommer derhen hvor hun vil
De har alle særheder men det her er nogen af dem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)