Hvordan er forskellen på vinterhvid og cambells? Jeg har kun prøvet at have en vinterhvid. Er den ene mere kælen end den anden? Ja Hvordan er forskellen på deres temperament? Og er der andet man skal tænke på?
God dag til jer
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Det skal du ikke sige til Temp!Luna skrev:Campbells er noget mere aktive end vinterhvide:)
Tvivler på han er mindre aktiv end Soffi;)Laeborg skrev:Det skal du ikke sige til Temp!Luna skrev:Campbells er noget mere aktive end vinterhvide:)
Det kan være du kan finde en opdrætter som du gerne vil have fra og skrive dig op til en vinterhvid og bede opdrætteren kigge på temperament og sige til når der er en der virker til at blive rolig og som du gerne vil haveNougat skrev:Okay. Mange tak. Jeg havde en vinterhvid som jeg elskede. Hun var dog ikke så meget til at nusse, som er det jeg søger nu. Hvis det kan lade sig Gøre
Jeg ville ikke turde at love det, for man kan aldrig garanterer hvordan en hamster ender med at være, men man kan godt få et peg om det under deres opvækst - dette kan dog godt ændre sig.mosegaardmortensen89 skrev:Det kan være du kan finde en opdrætter som du gerne vil have fra og skrive dig op til en vinterhvid og bede opdrætteren kigge på temperament og sige til når der er en der virker til at blive rolig og som du gerne vil haveNougat skrev:Okay. Mange tak. Jeg havde en vinterhvid som jeg elskede. Hun var dog ikke så meget til at nusse, som er det jeg søger nu. Hvis det kan lade sig Gøre