Juleferie pasning

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Mihl
Indlæg: 3
Tilmeldt: 24. jun 2014 19:14

Juleferie pasning

Indlæg af Mihl » 27. okt 2014 12:27

Først og fremmest håber jeg at placeringen af tråden er okay :) Anede ikke hvor jeg ellers lige skulle gøre af den.

Som titlen siger, juleferie pasning.

Det er sådan at familien har planlagt at holde juleferie i sverige, og dermed implementere en skiferie i højtiden. Desværre er det dog også sådan at jeg ikke kan have min lille baby med, og derfor skal finde på en løsning til noget pasning af ham.
De fleste ville rigtig nok måske bare spørge "de lokale", men da ingen i min omgangskreds har passet hamster eller gnavere generelt før, er jeg ikke specielt tryg ved det. En ting er fodring og at give ham vand, noget helt andet er at forstå hans personlighed og hans "hverdagshandlinger". - Ja, lidt mor beskyttende har man da lov til at være ^^'
Med andre ord, ville det være så fedt hvis nogen der rent faktisk havde kendskab til hamster, kunne passe ham.

Billede

Mit spørgsmål er om der er nogen herinde fra, fra sønderjylland området, der kunne være interesseret i at have en lille gæst på besøg hen over højtiden?
Det gælder fra den 20 december, til den 28 december.
Jeg bor i sønderborg, men kan godt køre ud med ham, og selvfølgelig få ham hentet igen.
Han bor i et Alaska bur, bare så I ved størrelsen. Og får selvfølgelig mad med til ferieperioden.
Han er en simpel sort guldhammi, der på datoerne for pasningen vil være nogle dage over 6 måneder.

Det ville være så fantastisk hvis han kunne blive passet af en med hamsterviden, da det vil betyde jeg rent faktisk vil kunne slappe af i min ferie, frem for konstant at gå rundt og være bekymret for min lille baby ^^'

Hvis det er andre spørgsmål, eller noget jeg har glemt at nævne, så mind mig gerne om det også :)

Luna
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 22. okt 2012 21:51

Re: Juleferie pasning

Indlæg af Luna » 30. okt 2014 23:18

hvis han kunne komme til herning, så gjorde jeg det gerne :)
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

Besvar