Velkommen til Donau's Devine
Velkommen til Donau's Devine
Nå, det er vist på tide at jeg får præsenteret min lille dame.
Devine er min lille safir vinterhvide dværghamster pige. Hun har nu boet hos mig i godt 1½ måneds tid og er faldet rigtig godt til
Hun er meget nysgerrig og kommer gerne ud og siger hej, når jeg er i værelset. Hun har lavet sig en lille rede under platforment til hendes hjul. Reden er lavet i den ende af buret hvor der er hemp, men hun har hentet lidt Boxo fra den anden ende af buret og har foret den, så den er blød og lækker, og hun kan lige nøjagtig være nede i den - ingen grund til at fråse med pladsen
Jeg håber, at hun bliver starten på mit lille opdræt af Vinterhvide dværghamster. Men nu skal hun lige have lov at blive lidt ældre før vi forsøger os på det.
Min pandekage
Devine er min lille safir vinterhvide dværghamster pige. Hun har nu boet hos mig i godt 1½ måneds tid og er faldet rigtig godt til
Hun er meget nysgerrig og kommer gerne ud og siger hej, når jeg er i værelset. Hun har lavet sig en lille rede under platforment til hendes hjul. Reden er lavet i den ende af buret hvor der er hemp, men hun har hentet lidt Boxo fra den anden ende af buret og har foret den, så den er blød og lækker, og hun kan lige nøjagtig være nede i den - ingen grund til at fråse med pladsen
Jeg håber, at hun bliver starten på mit lille opdræt af Vinterhvide dværghamster. Men nu skal hun lige have lov at blive lidt ældre før vi forsøger os på det.
Min pandekage
Ha' en glad dag
Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Re: Velkommen til Donau's Devine
Årh hun ser virkelig skøn ud
Hilsen Michelle, Brocoli, Flopper og Hønse.
Fischers hamsteropdræt
Fischers hamsteropdræt
Hvor er hun fin
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
-
Årh hvor er hun flot og ser rigtig sød ud
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Hun er virkelig køn
Dejlig hamsterpige
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere
Hun er en rigtig dejlig lille pige. Noget mere aktiv og ude og rode/nusse rundt i buret - i forhold til de dovne drenge
Måske det bare er fordi hun stadig er ung ?
Måske det bare er fordi hun stadig er ung ?
Ha' en glad dag
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Det er det samme mønster her. Drengene er luddovne og vil helst bare putte i deres huler, selvom de har alle mulige spændende ting at beskæftige sig med i buret. Spise, sove, score damer når muligheden byder sig......er det ikke beskæftigelse nok? Hvorimod pigerne møffer rundt og er meget mere nysgerrige og aktive.
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere
He he - det tror jeg du har fuldstændig ret iFreja skrev:Spise, sove, score damer når muligheden byder sig......er det ikke beskæftigelse nok?
Ha' en glad dag
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk