Fejl på forum?

Generelle ting omkring vores forum og brugen af det. Nye brugere bør starte her.
Låst
Jeanette

Fejl på forum?

Indlæg af Jeanette » 8. feb 2008 09:07

Jeg har oplevet flere gang nu, at hvis jeg har været inde på forum og læst lidt, men ikke har haft tid til at læse alle nye indlæg... når jeg så kommer forbi siden igen, er alle de nye indlæg ikke markeret mere, selvom jeg ikke åbnede trådende sidst jeg var herinde..
Det er lidt svært at holde styr i, hvad man har læst og ikke læst så..

Er det en fejl ved forummet, og evt. noget der kan gøres noget ved?

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 8. feb 2008 10:21

Sådan er det vist bare herinde... om det kan ændres ved jeg ikke. Men jeg synes nu det er dejligt, for ellers skal man hele tiden trykke på marker som læst i alle de indlæg man ikke gider læse.
Mvh. Pia

Wampi

Indlæg af Wampi » 8. feb 2008 17:35

det er ikke en fejl men netop meningen...

siden opdateres og følger emd i hvornår du sidst var der og derved viser den dig kun dem der er nye i forhold til sidst du var der..

er selv på andre forum hvor det også er sådan og det var den forklaring der blev givet der :)
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Meddie

Indlæg af Meddie » 8. feb 2008 17:43

Odgaard skrev:Sådan er det vist bare herinde... om det kan ændres ved jeg ikke. Men jeg synes nu det er dejligt, for ellers skal man hele tiden trykke på marker som læst i alle de indlæg man ikke gider læse.
Enig :wink:
~ Mvh. Mette og Clean

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 9. feb 2008 12:30

Wampi skrev:det er ikke en fejl men netop meningen...

siden opdateres og følger emd i hvornår du sidst var der og derved viser den dig kun dem der er nye i forhold til sidst du var der..

er selv på andre forum hvor det også er sådan og det var den forklaring der blev givet der :)
Okay... synes bare det er lidt upraktisk, hvis jeg ikke har fået læst alle de tråde jeg gerne ville f.eks. pga. af tidsmangel.. og så er det jo ikke til at se, hvilke tråde jeg manglede at læse, når jeg så kommer forbi igen..

Men tak for forklaringen, så blev jeg det klogere  :)

Wampi

Indlæg af Wampi » 9. feb 2008 14:36

ved det godt :) sys os selv det er irriterende hvis jeg kommer til at være utålmodig og åbner siden 2 gange da den er min startside.. så er alle indlæg nemlig læst hvis jeg lukker den forkerte...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Spot

Indlæg af Spot » 9. feb 2008 16:03

helt enig med dig Jeanette... hvis man nu lige her 10 minutter kan man ikke nå at komme igennem det hele så må man enten lade være med at åbne siden eller bare læse dem der ser interessante ud :?
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Låst