var lidt kreativ idag hehe

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
liv

var lidt kreativ idag hehe

Indlæg af liv » 18. aug 2008 16:10

jaa... jeg kom hjem fra skole og gik ind på computeren hvor der stod noget i emnet "løbegård" gik ind og tjekkede det ud og så en af jer brugte en flyttekasse og wupti så dukkede en idé op i mit hovede :lol: vi er lige flyttet så har masser af papkasser :D så gik på udkig  i huset efter køkken rulle og toilet papirs ruller papkasser og alt muligt og indrettede så en stor papkasse   til en løbegård :wink:  :P

så proppede jeg feta der ned efter grundig gennem tjek efter udgange og hun var vist godt tilfreds :D  :pinklove2:  :yeah: så nu har hun en løbegård! :D  :D nåh men altså der kommer billeder senere men ligenu består kassen af: hamsterbold på ben, madskål, godbidder, meget lidt strøelse, sandbad, 2 rør, en lille papkasse med langt rør som indgang og hul i hele loftet så man kan se hende :P det var vist alt :wink: + bedre billeder af feta kommer snart :D

Meddie

Indlæg af Meddie » 18. aug 2008 16:38

God idé!
Feta har også godt af at komme ud, få lidt motion og nye indtryk ;)
Vi glæder os til billeder! :D
~ Mvh. Mette og Clean

Besvar