Der røg den sidste Hams...

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Tippi

Der røg den sidste Hams...

Indlæg af Tippi » 16. okt 2008 22:14

Hej - det er dælme ved at være længe siden jeg har været herinde. Har min skønne datter på nu 7½ måned at passe og hygge mig med. Og nu går der nok endnu længere tid før jeg bliver aktiv her igen - har lige mistet min sidste hamster :(

Vi har min 8-årige kusine på ferie hos os og hun har været med til at rengøre og indrette hamsterbur, fodre osv. I aften var vi så en tur inde og bowle og da vi kom hjem, lå hamsteren død på gulvet lige neden for buret. Lågen til buret stod åben og hunden har tydeligvis slået hamsteren ihjel, da den pludselig kom "dalende" ned til den på gulvet. :(
Jeg er lidt skuffet over at den søde pige ikke har passet bedre på med at lukke lågen, men er desværre ikke så overrasket, selv om hun er glad for dyr og gerne vil gøre det bedste for dem.

Jeg er naturligvis også meget ked af at det blev hamsterens død, men vil ikke have en ny nu, for jeg kan godt se at jeg ikke har været så god til at få skiftet strøelse hos den i den tid vi har haft vores lille pige.

Her til slut lige et par fotos af min lille guldklump
Billede  Billede

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 16. okt 2008 22:26

Ærgerligt med hamstere...

Hyggeligt at se billeder af din lille pige... hvad var det nu hun kom til at hedde?
Mvh. Pia

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 17. okt 2008 06:07

trist historie med hamsteren...

og tillykke den din datter.... Ved selv hvormeget tid sådan nogle små nogen kræver men man vil heller ikke undvære sine børn...

Kan være du på et tidspunkt finder energien til at have hamster igen :D
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Spot

Indlæg af Spot » 17. okt 2008 11:52

godt at se dig på igen :D
DEsværre en lidt trist grund men alligevel :( håber ikke du opgiver hamsterne fuldkommen
Sød datter du har :D
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Tippi

Indlæg af Tippi » 20. okt 2008 07:41

Hej igen

Datteren hedder Kamma :D Ja egentlig Kamma Linnea, men Linnea er mest til pynt.

Ja, jeg vil da rigtig gerne have hamster igen og det kan da også godt være det bliver snart alligevel. Går og kigger på det tomme bur hver dag, jeg har ikke fået det tømt for spåner mm. endnu. Tog mig selv i for lidt siden at ville smide lidt mad ind hamsteren, så den "spøger" lidt endnu.
Men så alligevel ved jeg godt at jeg nok ikke kommer til at bruge den nødvendige tid på den, så må nok hellere lade det ligge, til jeg bare ikke kan undvære en hamster, eller jeg finder en rigtig køn og sød en der tigger om at komme med hjem. Det har dyr det jo med at gøre ;)

liv

Indlæg af liv » 20. okt 2008 15:03

Tippi skrev:Hej igen

Datteren hedder Kamma :D Ja egentlig Kamma Linnea, men Linnea er mest til pynt.

Ja, jeg vil da rigtig gerne have hamster igen og det kan da også godt være det bliver snart alligevel. Går og kigger på det tomme bur hver dag, jeg har ikke fået det tømt for spåner mm. endnu. Tog mig selv i for lidt siden at ville smide lidt mad ind hamsteren, så den "spøger" lidt endnu.
Men så alligevel ved jeg godt at jeg nok ikke kommer til at bruge den nødvendige tid på den, så må nok hellere lade det ligge, til jeg bare ikke kan undvære en hamster, eller jeg finder en rigtig køn og sød en der tigger om at komme med hjem. Det har dyr det jo med at gøre ;)
ellers kan du jo vente til kamma bliver nogle år ældre :wink:og når hun bliver de 8 kan du jo være så heldig hun gerne selv vil have en hamster og så kan du jo hjælpe med at passe den  :wink:

rigtig fin lille pige du har fået dig der TILLYKKE!! :P  :P  :P

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 21. okt 2008 22:42

Ihh det var dog en forfærdelig historie :cry:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Besvar