Hvorfor er hun ikke klar mer?

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Låst
laurashamster

Hvorfor er hun ikke klar mer?

Indlæg af laurashamster » 26. dec 2008 23:21

Ja nu har jeg enelig fået parret min guldhamster Blacki .. Men det blev i 10 min. og så syntes jeg det var nok, men fik så at vide det skulle være længere. Jeg strøj hende over ryggen - men hun strittede ikke med halen mere ? Hvorfor ikke & hvad betyder det?
Hilsen Laura
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper

Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3

Lykke

Indlæg af Lykke » 27. dec 2008 10:55

Hvis det er idag, du har prøvet at ae hende på ryggen, er hun nok ikke i brunst mere. De er jo kun i brunst hver 4. dag og hvis hun var det igår aftes, er det meget sandsynligt at hun ikke er det idag.

laurashamster

Indlæg af laurashamster » 27. dec 2008 14:39

Det var 5 min. efter hun have parret med Chip ? Hun have lige været meget klar !
Hilsen Laura

Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3

Lykke

Indlæg af Lykke » 27. dec 2008 15:24

laurashamster skrev:Det var 5 min. efter hun have parret med Chip ? Hun have lige været meget klar !
Måske gad hun ikke mere. Men det er heller ikke altid de reagerer på at man aer dem - nogle gange skal de kunne lugte hannen f.eks.

Jeg synes bare du skal vente og se om ikke hun er blevet drægtig. Der går jo ca. 16 dage til fødslen. Og omkring 10 dage efter parringen begynder man at kunne se maven vokse.

laurashamster

Indlæg af laurashamster » 27. dec 2008 21:18

Oki tak !  :D  Jeg må håbe !
Hilsen Laura

Himmelbjerget:

Låst