Hamster foder? - Fit+Fun?

Beskrivelse mangler
Låst
Onlogic

Hamster foder? - Fit+Fun?

Indlæg af Onlogic » 9. apr 2009 14:41

Hej jeg skal snart have et hamster, men jeg vil være sikker på om den får de ting den har brug for via. det kost?
Jeg har set det i Maxi Zoo, det hedder Hamster Fit+Fun..
Men så er mit spørgsmål bare er det godt nok for et hamster?

Og nu er det et dværghamster jeg skal have, skal jeg så købe noget der er beregnet til dværghamster eller kan jeg godt give den bare normalt hamsterfoder?

Her er et billede:
Vedhæftede filer
ShowMedia[1].jpg
ShowMedia[1].jpg (11.72 KiB) Vist 3373 gange
Senest rettet af Onlogic 9. apr 2009 19:18, rettet i alt 1 gang.

burrus

Indlæg af burrus » 9. apr 2009 14:46

det er ikke et foder jeg nogensinde ville bruge  :?  jeg fik noget med hjem til min første hamster den gang for to år siden... og det er fuld af græspiller, som de ikke spiser - spild af penge!  :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Onlogic

Indlæg af Onlogic » 9. apr 2009 14:47

burrus skrev:det er ikke et foder jeg nogensinde ville bruge  :?  jeg fik noget med hjem til min første hamster den gang for to år siden... og det er fuld af græspiller, som de ikke spiser - spild af penge!  :?
Mange tak (Jeg var nemlig også lidt i tvivl)

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 9. apr 2009 14:49

Jeg har endnu ikke haft en hamster der gider spise det er der piller.

Hvis du skal have dværghamstere så vil jeg klart anbefale Multifit til ørkenrotter.
Fåes også hos Maxi zoo.

Onlogic

Indlæg af Onlogic » 9. apr 2009 15:08

Hopiw skrev:Jeg har endnu ikke haft en hamster der gider spise det er der piller.

Hvis du skal have dværghamstere så vil jeg klart anbefale Multifit til ørkenrotter.
Fåes også hos Maxi zoo.
Tak for svaret  :)
Det vil jeg da prøve og kigge på..

Meddie

Indlæg af Meddie » 9. apr 2009 15:56

Jeg har prøvet det en enkelt gang. En anelse kedeligt, men det kan jo blandes op med noget andet :D

Normalt kører jeg på Emotionfoderet (til guldhamstere), men er lige gået over til en anden færdigblanding som hedder "beaphar - XtraVital". Har ikke set, eller prøvet den før, men den er rigtig god :D Der er både ekstra proteiner og jordnødder med skald i - et stort hit!! ;)
~ Mvh. Mette og Clean

Siigne

Indlæg af Siigne » 9. apr 2009 16:26

Meddie skrev: er lige gået over til en anden færdigblanding som hedder "beaphar - XtraVital". Har ikke set, eller prøvet den før, men den er rigtig god :D Der er både ekstra proteiner og jordnødder med skald i - et stort hit!! ;)
Den bruger jeg også pt.  :D
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Meddie

Indlæg af Meddie » 9. apr 2009 16:31

Siigne skrev:
Meddie skrev: er lige gået over til en anden færdigblanding som hedder "beaphar - XtraVital". Har ikke set, eller prøvet den før, men den er rigtig god :D Der er både ekstra proteiner og jordnødder med skald i - et stort hit!! ;)
Den bruger jeg også pt.  :D
Yaay xD
Der er noget med foder og os søde.. KEMI :lol:
Vi får købt for meget (guf) xD
~ Mvh. Mette og Clean

Onlogic

Indlæg af Onlogic » 9. apr 2009 19:16

Mange tak Meddie og Siigne..
Jeg vil prøve og kigge på foderet

Låst