Hamster foder? - Fit+Fun?
Hamster foder? - Fit+Fun?
Hej jeg skal snart have et hamster, men jeg vil være sikker på om den får de ting den har brug for via. det kost?
Jeg har set det i Maxi Zoo, det hedder Hamster Fit+Fun..
Men så er mit spørgsmål bare er det godt nok for et hamster?
Og nu er det et dværghamster jeg skal have, skal jeg så købe noget der er beregnet til dværghamster eller kan jeg godt give den bare normalt hamsterfoder?
Her er et billede:
Jeg har set det i Maxi Zoo, det hedder Hamster Fit+Fun..
Men så er mit spørgsmål bare er det godt nok for et hamster?
Og nu er det et dværghamster jeg skal have, skal jeg så købe noget der er beregnet til dværghamster eller kan jeg godt give den bare normalt hamsterfoder?
Her er et billede:
- Vedhæftede filer
-
- ShowMedia[1].jpg (11.72 KiB) Vist 3374 gange
Senest rettet af Onlogic 9. apr 2009 19:18, rettet i alt 1 gang.
det er ikke et foder jeg nogensinde ville bruge :? jeg fik noget med hjem til min første hamster den gang for to år siden... og det er fuld af græspiller, som de ikke spiser - spild af penge! :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Jeg har prøvet det en enkelt gang. En anelse kedeligt, men det kan jo blandes op med noget andet
Normalt kører jeg på Emotionfoderet (til guldhamstere), men er lige gået over til en anden færdigblanding som hedder "beaphar - XtraVital". Har ikke set, eller prøvet den før, men den er rigtig god Der er både ekstra proteiner og jordnødder med skald i - et stort hit!!
Normalt kører jeg på Emotionfoderet (til guldhamstere), men er lige gået over til en anden færdigblanding som hedder "beaphar - XtraVital". Har ikke set, eller prøvet den før, men den er rigtig god Der er både ekstra proteiner og jordnødder med skald i - et stort hit!!
~ Mvh. Mette og Clean
Den bruger jeg også pt. :DMeddie skrev: er lige gået over til en anden færdigblanding som hedder "beaphar - XtraVital". Har ikke set, eller prøvet den før, men den er rigtig god Der er både ekstra proteiner og jordnødder med skald i - et stort hit!!
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.
Yaay xDSiigne skrev:Den bruger jeg også pt. :DMeddie skrev: er lige gået over til en anden færdigblanding som hedder "beaphar - XtraVital". Har ikke set, eller prøvet den før, men den er rigtig god Der er både ekstra proteiner og jordnødder med skald i - et stort hit!!
Der er noget med foder og os søde.. KEMI
Vi får købt for meget (guf) xD
~ Mvh. Mette og Clean