Real nature foder?

Beskrivelse mangler
Låst
LiseJuul

Real nature foder?

Indlæg af LiseJuul » 4. okt 2013 11:58

Hejsa allesammen :-)
Er der nogen af jer som har prøvet Real Nature til hamster?'

Min far har prøvet at købe det og giver Chanel det som godbid,
Udover det får hun Hamster Complete og Mr. Johnsons :-)

Kan i tyde hvorvidt det er godt nok? :-)

Mvh
Lise
Vedhæftede filer
547567_real-nature-Hamster-500g_xxl.jpg
547567_real-nature-Hamster-500g_xxl.jpg (26.24 KiB) Vist 2864 gange
Billede

PiaH

Re: Real nature foder?

Indlæg af PiaH » 4. okt 2013 13:09

Jeg har prøvet det, og det fungerede her, men syntes i hvert fald det skal blandes op med noget blaningsfoder, ellers er det for kedeligt. Men der er en rigtig god indholdsfortegnelse på dansk, det står godt nok med meget små bogstaver, men med læsebriller eller en lup så kan man sagtens læse det. Det indeholder en masse godt og er et godt produkt indholdsmæsig i hvert fald, men for lidt protein, men det kan man jo selv give ved siden af.
Fra mig og Zoo

LiseJuul

Indlæg af LiseJuul » 4. okt 2013 20:58

PiaH skrev:Jeg har prøvet det, og det fungerede her, men syntes i hvert fald det skal blandes op med noget blaningsfoder, ellers er det for kedeligt. Men der er en rigtig god indholdsfortegnelse på dansk, det står godt nok med meget små bogstaver, men med læsebriller eller en lup så kan man sagtens læse det. Det indeholder en masse godt og er et godt produkt indholdsmæsig i hvert fald, men for lidt protein, men det kan man jo selv give ved siden af.
Tusinde tak for svar!
Det lyder super at det er et fint foder, da Chanel faktisk er glad for det :-)
Hun får det som sagt sammen med Hamster Complete, Mr. J, samt frø/kattegodbidder/grønt ved siden af :-)
Billede

PiaH

Indlæg af PiaH » 4. okt 2013 21:06

Så er hun i hvert fald rigtig godt dækket ind med alt en hamster har brug for :-)
Fra mig og Zoo

Låst