Hejsa allesammen
Er der nogen af jer som har prøvet Real Nature til hamster?'
Min far har prøvet at købe det og giver Chanel det som godbid,
Udover det får hun Hamster Complete og Mr. Johnsons
Kan i tyde hvorvidt det er godt nok?
Mvh
Lise
Real nature foder?
Real nature foder?
- Vedhæftede filer
-
- 547567_real-nature-Hamster-500g_xxl.jpg (26.24 KiB) Vist 2866 gange
Re: Real nature foder?
Jeg har prøvet det, og det fungerede her, men syntes i hvert fald det skal blandes op med noget blaningsfoder, ellers er det for kedeligt. Men der er en rigtig god indholdsfortegnelse på dansk, det står godt nok med meget små bogstaver, men med læsebriller eller en lup så kan man sagtens læse det. Det indeholder en masse godt og er et godt produkt indholdsmæsig i hvert fald, men for lidt protein, men det kan man jo selv give ved siden af.
Fra mig og Zoo
Tusinde tak for svar!PiaH skrev:Jeg har prøvet det, og det fungerede her, men syntes i hvert fald det skal blandes op med noget blaningsfoder, ellers er det for kedeligt. Men der er en rigtig god indholdsfortegnelse på dansk, det står godt nok med meget små bogstaver, men med læsebriller eller en lup så kan man sagtens læse det. Det indeholder en masse godt og er et godt produkt indholdsmæsig i hvert fald, men for lidt protein, men det kan man jo selv give ved siden af.
Det lyder super at det er et fint foder, da Chanel faktisk er glad for det
Hun får det som sagt sammen med Hamster Complete, Mr. J, samt frø/kattegodbidder/grønt ved siden af
Så er hun i hvert fald rigtig godt dækket ind med alt en hamster har brug for
Fra mig og Zoo