Alle ungerne lever her til morgen og det er ca. 10 timer siden vi tog afsked med Snehvide. Bare det at de har overlevet de her 10 timer giver mig et lille håb for de små

Det er mega dejligtPiaH skrev:Dejligt med hjælp og at ungerne har det godt![]()
Så du tror ikke det er fordi de er ved at blive kvalt eller noget? Det er ikke noger vi skaæ være nervøse for eller hvordan?:)burrus skrev:hvor er det godt de alle hænger i endnu![]()
Den med munden - den oplevede jeg også da jeg opflaskede min tidligere hanrotte Junior. Han gjorde det ikke for at få mere, for hvis han blev tilbudt mere kom det ikke ned... Tror nærmere det bare er en slags refleks
Nej ikke rigtig. Jeg synes faktisk også at man nogle gange ser unger, som har deres mor, gøre det nogle gange, hvis man kigger i redenLuna skrev:Så du tror ikke det er fordi de er ved at blive kvalt eller noget? Det er ikke noger vi skaæ være nervøse for eller hvordan?:)burrus skrev:hvor er det godt de alle hænger i endnu![]()
Den med munden - den oplevede jeg også da jeg opflaskede min tidligere hanrotte Junior. Han gjorde det ikke for at få mere, for hvis han blev tilbudt mere kom det ikke ned... Tror nærmere det bare er en slags refleks