HAMSTERHEAVENS ankomster

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Besvar
sandi

HAMSTERHEAVENS ankomster

Indlæg af sandi » 14. jun 2012 16:39

HAMSTERHEAVEN annoncer et kuld af Syrisk guldhamstere på d. 19 juni hvis alt går vel. Vi forventer et større kuld,  HAMSTERHEAVENS BEAUTY, en hvidbåndet creme  og HAMSTERHEAVENS SANDY, en hel farvede  gylden Syrian, har parret,  og Beauty har forøget sin vægt med 42g :D   til nu, dagen før fødslen!! Der forventes båd hele og hvidbåndet farvet afkom, og nogle af unger vil vær langhårs. de vil kunne rejse hjemmefra ca. d. 19 juli hvis alt går vel! :!:
MVH HAMSTERHEAVEN Sandi. :D :lol:
sandi : all good things comes to those who wait....

sandi

Beauty

Indlæg af sandi » 20. jun 2012 09:52

Beauty fødte ++ mange små unger i går, og hun passer dem rigtigt godt! :D  Hun har haft en nedgang i vægt efter fødslen at hele 33g. :shock:  så mon hvor mange unger hun har fødte hvis en unge vejer fra 1-2g hvert til fødslen, og der er osse lidt væske altid, Ja, det tegner godt for Beauty og Sandy, med den FØRSTE gang at de har fået unger!!

Alle forespørgelse omkring ungerne kan rettes til Sandi via pm: mm der er nogen af jer som har mit tlf. nr som vi kan sms og veklser billeder.
:lol: Ungerne vil være salgsklar ca. d. 20 juli 2012.! :wink:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 20. jun 2012 10:37

Tillykke med de små
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

sandi

Indlæg af sandi » 22. jun 2012 12:43

Så går alt vel i barsels-bur (akvarium) Jeg har kun set Beauty kort siden hun har fødte, men jeg ved hun kommer op til spise og drikke! I går så jeg et sjældent kig i reden, men fordi hun har gravet sit hus og reden rigtigt langt nede, det vil vær uansvarlig at grave efter for at se ungerne. Det vil være simpelthen at gen-arrangere hele akvarium, og jeg er ikke et DESPARATE opdrætter som skal absolut ha fat i dem fra første dag!
Moren, Beauty,  er:  _a Ba ee ll Pp sgsg
Fader er Sandy, som er:   A_ Ee Ll sasa

Der vil kom nogle langhårs formodenligt, og så vidt som jeg kan se nu, og alt går vel, forventer vi et stort kuld.!! :lol:
sandi
HAMSTERHEAVEN P.S. der kommer et par billeder af mor og far om ikke så længe!!  :!:

sandi

Indlæg af sandi » 24. jun 2012 09:23

Her er de 2 forældre til HAMSTERHEAVENS by kuld. Det mørke er Sandy, dreng, og mamma er den lyse. Jeg kan se de små vrimler rundt i bunden af akvarium, men indtil videre jeg tror jeg har talte 12 men kunne vær fler?? eller mindr?? fordi de vrimler rundt, men når der er stille i reden og de unger dier, ja, syns der kunne vær ??++++?
Vedhæftede filer
canon camera 3 478 (640x427).jpg
Sandy dagen efter et vellykket parring
canon camera 3 478 (640x427).jpg (211.28 KiB) Vist 3829 gange
Senest rettet af sandi 25. jun 2012 04:53, rettet i alt 1 gang.

sandi

Indlæg af sandi » 24. jun 2012 09:29

Beauty efter en velykket parring!
Vedhæftede filer
Beauty 2 dage gravid d. 5. 6. 2012 010 (640x427).jpg
Beauty dagen efter parring
Beauty 2 dage gravid d. 5. 6. 2012 010 (640x427).jpg (191.37 KiB) Vist 3826 gange

Laeborg

Indlæg af Laeborg » 26. jun 2012 06:30

Hvor spændende  :D
Hilsen Jonas Læborg
Opdræt: Donau's Opdræt

sandi

Indlæg af sandi » 26. jun 2012 09:01

Ja, nu kan jeg se Beautys unger på bunden af deres akvarium. De sutter højlydt, det er som søde misik! Så ved jeg de allesamen får nogle af de dyrbare dråber! Jeg kan nu tælle til 10 rigtigt stort unger derinde, hvis der er en til, vil det ikke undre mig, men jeg synes at hvert gang jeg kigger, så tæller jeg nogle gange 10 nogle gange 12!! Men nu er de ved at bliv større, og om ikke så længe vil jeg skift dem over til et rent akvarium, og får en rigtigt kik på enhver enseste én og kan kønsbestemme dem. De er rigtigt stort kræftig unger, 10 som jeg vil gerne vil have end 12-14 skrøbelig unger som skal have erstatning.
Jeg kan se at der er nogle som er hvidbåndet og noge som er hel-farvet. Der er nogle som er lys som deres mor,og nogle mørke, Langhårs kan ingen se lige nu!!! Men jeg håber stærk på det, fordi jeg simpelthen synes så godt om langhårs hamstere!!! Begge forældre bærer på langhårs gen.
Ja, der er liv og glade dage her i HAMSTERHEAVEN, og på lørdag henter jeg mine 3 vinterhvide fra Kenneth! Det skal nok gå godt også, er jeg helt sikker på!!! :lol:
MVH Sandi

Besvar