Vinterhvid Tut-zoo's Dr. Dre
NH: skift af tid... det er trods alt bedre denne vej, end når vi går til sommertid, men æj altså... påvirker både min nattesøvn, og min dagsrytme - er sulten på de forkerte tidspunkter... etc...
Tillykke med hamtaysha skrev:NL: så er der hamster i reolen!![]()
![]()
![]()
![]()
Vinterhvid Tut-zoo's Dr. Dre
NH: skift af tid... det er trods alt bedre denne vej, end når vi går til sommertid, men æj altså... påvirker både min nattesøvn, og min dagsrytme - er sulten på de forkerte tidspunkter... etc...
Vi krydser fingre!LiseJuul skrev:NL: Weeeeeeekend! Og alle ungerne fra C-kuldet har fået nye hjem, dejligt!
NH: At de gamle hamstere ikke vil tage sig sammen og lave babyer! Håber det lykkedes i aften!
Taaaak! Det så ud som om de parrede sig lidt her igår alligevel, men slet ikke som da Mudder og Quincy gjorde det!Luna skrev:Vi krydser fingre!LiseJuul skrev:NL: Weeeeeeekend! Og alle ungerne fra C-kuldet har fået nye hjem, dejligt!
NH: At de gamle hamstere ikke vil tage sig sammen og lave babyer! Håber det lykkedes i aften!
Luna og JoJo er på pension og Lumi er skør oven i knolden så hun skal ikke have ungermilla.b skrev:Hvad er der galt med dine hunner?Luna skrev:NH: at jeg ikke har en eneste hun guldhamster jeg kan bruge i avl, og en eneste han som jeg kan bruge, og jeg er struk!!
NL: skal møde 11.45 i morgen
Okay det er jeg ked af det er også ærligeligt med LumiLuna skrev:Luna og JoJo er på pension og Lumi er skør oven i knolden så hun skal ikke have ungermilla.b skrev:Hvad er der galt med dine hunner?Luna skrev:NH: at jeg ikke har en eneste hun guldhamster jeg kan bruge i avl, og en eneste han som jeg kan bruge, og jeg er struk!!
NL: skal møde 11.45 i morgen