NL/NH
Re: NL/NH
NL: så er der hamster i reolen!
Vinterhvid Tut-zoo's Dr. Dre
NH: skift af tid... det er trods alt bedre denne vej, end når vi går til sommertid, men æj altså... påvirker både min nattesøvn, og min dagsrytme - er sulten på de forkerte tidspunkter... etc...
NH: skift af tid... det er trods alt bedre denne vej, end når vi går til sommertid, men æj altså... påvirker både min nattesøvn, og min dagsrytme - er sulten på de forkerte tidspunkter... etc...
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
http://husfred-hamsteri.dk
http://husfred-hamsteri.dk
-
Tillykke med hamtaysha skrev:NL: så er der hamster i reolen!
Han virker rigtig sød
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
NH: Mandage!! Og at jeg stadig er syg
NL: Har allerede fået lavet en aftale, hvor jeg skal én dag til Haderslev dyrehospital i uge 4, for at tage billeder til min OSO-opgave
NL: Har allerede fået lavet en aftale, hvor jeg skal én dag til Haderslev dyrehospital i uge 4, for at tage billeder til min OSO-opgave
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
NH: Har ondt i ryggen i dag hvilket har resulteret i en syg dag fra arbejdet .. Dumme ryg gå nu bare væk
NL: Får Caspian senere i aften Kan ikke vente mere
NL: Får Caspian senere i aften Kan ikke vente mere
Nl: får endelig min 'rigtige' trappe op til lejligheden nu indtil nu har vi haft en 'stilladstrappe' som har været meget ubehagelig at gå på, men nu er de så i gang med at sætte den rigtige trappe op - fedt! så nu kan hende som passer kattene i weekenden gå op uden at føle trappen er ved at vælte
Nl: jeg har lige fundet opskriften på min yndlings julesmåkage har ellers været afhængig af min mors lille opskriftsbog indtil nu hvert år, men nu skal jeg SÅ MEGET bage småkager i næste uge
Nh: jeg kan så ikke komme ud af min lejlighed før tidligst middag! Med lidt held er de færdig kl 12 med at sætte trappen op, er jeg uheldig så ska jeg kravl ned af en stige, når jeg skal med bussen her kl kvart over to
Nh: fire dage i Thy er vel næppe noget at brokke sig over, men det er længe at undvære kattene og ørkendimmer ungerne Godt jeg har en god ven som kigger ind hver dag
Nl: jeg har lige fundet opskriften på min yndlings julesmåkage har ellers været afhængig af min mors lille opskriftsbog indtil nu hvert år, men nu skal jeg SÅ MEGET bage småkager i næste uge
Nh: jeg kan så ikke komme ud af min lejlighed før tidligst middag! Med lidt held er de færdig kl 12 med at sætte trappen op, er jeg uheldig så ska jeg kravl ned af en stige, når jeg skal med bussen her kl kvart over to
Nh: fire dage i Thy er vel næppe noget at brokke sig over, men det er længe at undvære kattene og ørkendimmer ungerne Godt jeg har en god ven som kigger ind hver dag
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
NH: Har stadigvæk ondt i ryggen og min fys har aflyst tiden i dag Øv øv øv .. Og har først en tid på Mandag ..
NL: Jeg har fået Caspian Han er en dejlig lille robo .. Og håber ham og Boris kan sammen, efter en del skrigeri i nat -.-'
NL: Jeg har fået Caspian Han er en dejlig lille robo .. Og håber ham og Boris kan sammen, efter en del skrigeri i nat -.-'
Vi krydser fingre!LiseJuul skrev:NL: Weeeeeeekend! Og alle ungerne fra C-kuldet har fået nye hjem, dejligt!
NH: At de gamle hamstere ikke vil tage sig sammen og lave babyer! Håber det lykkedes i aften!
Taaaak! Det så ud som om de parrede sig lidt her igår alligevel, men slet ikke som da Mudder og Quincy gjorde det!Luna skrev:Vi krydser fingre!LiseJuul skrev:NL: Weeeeeeekend! Og alle ungerne fra C-kuldet har fået nye hjem, dejligt!
NH: At de gamle hamstere ikke vil tage sig sammen og lave babyer! Håber det lykkedes i aften!
Så jeg ved ikke om det er fordi det er en halv-pensionist parring, eller hvad Men jeg håber på små blå babyer! Ellers får jeg bare Olympia til at give mig nogle blå babyer, nå!
NH: Har haft ondt i ryggen hele dagen -.-'
NL: Var til massør Hvilket var så skønt Endelig er min ryg i bedring Og har 2 fantastiske robo drenge Gud hvor er de dejlige <3 --
NL: Var til massør Hvilket var så skønt Endelig er min ryg i bedring Og har 2 fantastiske robo drenge Gud hvor er de dejlige <3 --
NH: at jeg ikke har en eneste hun guldhamster jeg kan bruge i avl, og en eneste han som jeg kan bruge, og jeg er struk!!
NL: skal møde 11.45 i morgen
Luna og JoJo er på pension og Lumi er skør oven i knolden så hun skal ikke have ungermilla.b skrev:Hvad er der galt med dine hunner?Luna skrev:NH: at jeg ikke har en eneste hun guldhamster jeg kan bruge i avl, og en eneste han som jeg kan bruge, og jeg er struk!!
Okay det er jeg ked af det er også ærligeligt med LumiLuna skrev:Luna og JoJo er på pension og Lumi er skør oven i knolden så hun skal ikke have ungermilla.b skrev:Hvad er der galt med dine hunner?Luna skrev:NH: at jeg ikke har en eneste hun guldhamster jeg kan bruge i avl, og en eneste han som jeg kan bruge, og jeg er struk!!
Calobe's hamsteropdræt