jeg tog hende lige og tur op i hænderne og fik det tjekket og der er rigtig nok en bule

hvad gør en svulvst er det farligt? kan man gøre noget ved den? kan det været en hævet bryst pga noget mælk eller noget?FrkHoumann skrev:Uhh .. Det er svært at svare på ..
Det er svært når hun er gravid jo![]()
Der er nok ikke andet at gøre end at vente og se.. Hvis hun stadig har bulen når ungerne er kommet til verden, så tror jeg desværre det er en svulst
Som du beskriver den lyder det nemlig fuldstændig som det Domino har, og det er en svulst
Hans svulst sidder samme sted som du beskriver at Feta her en bule ..
Krydser fingre for at det bare er en unge!!
Nu du siger det, kan der faktisk også gå betændelse i dievorterne. Men jeg synes det lyder voldsomt, hvis en dievorte skulle komme til at ligne en svulst.liv skrev:hvad gør en svulvst er det farligt? kan man gøre noget ved den? kan det været en hævet bryst pga noget mælk eller noget?FrkHoumann skrev:Uhh .. Det er svært at svare på ..
Der er nok ikke andet at gøre end at vente og se.. Hvis hun stadig har bulen når ungerne er kommet til verden, så tror jeg desværre det er en svulst
Som du beskriver den lyder det nemlig fuldstændig som det Domino har, og det er en svulst
har sådan set aldrig set en svulvstLykke skrev:Nu du siger det, kan der faktisk også gå betændelse i dievorterne. Men jeg synes det lyder voldsomt, hvis en dievorte skulle komme til at ligne en svulst.liv skrev:hvad gør en svulvst er det farligt? kan man gøre noget ved den? kan det været en hævet bryst pga noget mælk eller noget?FrkHoumann skrev:Uhh .. Det er svært at svare på ..
hmm.. kan prøve men det er svært vil ikke stresse hende og hun er begyndt bide ret meget og det gør ret ondt at blive bidt af hende lige fortiden! men kan se om jeg kan få et billede ...FrkHoumann skrev:Liv - Har duu mulighed for at tage et billed af den?
Ved godt det kan være svært, men så kunne folk herinde måske bedre svare dig på hvad det er
Der skal jo ikke være pels på selve dievorten.liv skrev:har sådan set aldrig set en svulvstLykke skrev:Nu du siger det, kan der faktisk også gå betændelse i dievorterne. Men jeg synes det lyder voldsomt, hvis en dievorte skulle komme til at ligne en svulst.liv skrev: hvad gør en svulvst er det farligt? kan man gøre noget ved den? kan det været en hævet bryst pga noget mælk eller noget?:oops: kunne bare ikke finde på andet at kalde bulen det.. men synes det ser ud som om den sidder oven i den nederste pat til højre
der er ikke pels på toppen af den ved ikke om det er hende selv der er generet af den eller om det bare er faldet af
hvad kan der ske hvis der er betennelse i patten?