1)Hvad er det han gør i ansigtet på hende ?
2) Skal jeg flytte dem fra hinanden når en af dem skriger (Ved ikke om det er bid eller fordi en af hamsterene ikke gider?
DET VAR DET (HÅBER I KAN SVARE)

1. at snuse kysse er normalt de hygger barelaurashamster skrev:Hej jeg har nu prøvet flere gange at sætte mine to dværghamster sammen ! Men min han vil hellere snuse/kysse eller hvad han gør i ansigtet på hende !?! Han har været et par gange op på hende, men jeg tror ikke det gav noget! SPØRGESMÅL:
1)Hvad er det han gør i ansigtet på hende ?
2) Skal jeg flytte dem fra hinanden når en af dem skriger (Ved ikke om det er bid eller fordi en af hamsterene ikke gider?
DET VAR DET (HÅBER I KAN SVARE)
Alle spørgesmål og historien med var om Dværghamster!
DER ER VIST NOGET DU HAR GRUELIGT MISFORSTÅET!!! Hamstere er IKKE sociale dyr. Undskyld alle udråbstegnene, men det er de virkelig ikke.laurashamster skrev:Kan jeg godt være på computer mens de sammen.. og ikke hele tiden kigge på dem ? eller skal jeg være klar hele tiden (de er jo socale dyr)
jeg sad og kiggede på dem den første havletime så satte jeg mig ligeved siden af dem og gik på computeren. det eneste der skete var at hunnen nogen gange lige skreg af hannen for at vise at hun bestemteLykke skrev:Hvis du sidder i samme rum som dem og går hen og tjekker hvad de laver indimellem, så er det fint.
Og hvis de begynder at skrige, skal du selvfølgelig skynde dig hen og se hvad de laver - hvis de slås og bliver ved med det, så må du skille dem ad.
Du behøver ikke sidde og kigge på buret i 3 timer.
Hvis de kommer fint ud af det med hinanden, lader du dem bare være sammen, for de parrer sig jo ikke lige med det samme.
ja det kan man når det er dværgelaurashamster skrev:Hvad vis man har en kasse hvor de vender sig til hinanden og bagefter over at bo hos en af dem .. hvor stor skal vende kassen så være ? Kan man godt sætte en hun ned til en han hvor hunene ikke er i brunst (bliver de så bare venner og ikke par før hun er klar)