Angående købs og salgs trådene
-
liv
Alt er nu blevet slettet udover selve annoncen.
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

De som skriver en købs eller salgsannonce, kan selv hjælpe til med at "begrænse skaderne", ved f.eks. at skrive nederst i annoncen at:
"Al henvendelse vedr. min annonce skal ske via PB og ikke her i salgs/købs-tråden."
Bliver det så fremhævet med en anden farve end teksten i annoncen, overses det da ikke så let.
"Al henvendelse vedr. min annonce skal ske via PB og ikke her i salgs/købs-tråden."
Bliver det så fremhævet med en anden farve end teksten i annoncen, overses det da ikke så let.

jeg starter lige med at sige undskyld... det er vist sket en enkelt gang fra min side af...
øhm nu vd jeg fra andet forum at der ved samtlige køb og salgstråde er fremhævet over tråden (altså over vinduet med tråden i) en stor fed gul boks med tekst i...
ved ikke om det er muligt at lave samme løsning herinde
Altså at der over hvert eneste indlæg står det fremhævet og bøjet i neon?
så alle de som ikke har læst reglerne (
:? ) da de oprettede sig ikke kommer til at svare på en salgs eller købstråd...
øhm nu vd jeg fra andet forum at der ved samtlige køb og salgstråde er fremhævet over tråden (altså over vinduet med tråden i) en stor fed gul boks med tekst i...
ved ikke om det er muligt at lave samme løsning herinde
Altså at der over hvert eneste indlæg står det fremhævet og bøjet i neon?
så alle de som ikke har læst reglerne (
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Burrus: fin ide med at fremhæve reglerne som du nævner for de nye, men ofte er det brugere der udemærket er klar over reglerne der bryder dem så tror du det vil hjælpe? 

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
ved det ikke...Benjamin skrev:Burrus: fin ide med at fremhæve reglerne som du nævner for de nye, men ofte er det brugere der udemærket er klar over reglerne der bryder dem så tror du det vil hjælpe?
hvis det bøjes i neon hver gang man besøger en køb/salg tråd - så har det vel forhåbentligt en lille effekt.. ldit er bedre end ingenting
Pia B
Jeg tror det er nemmest hvis redaktørerne på disse tråde, ganske enkelt bare sletter bemærkningerne.
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk

Eller, eller eller.. kunne man så ikke lave en slags lås på, så hver gang en anden bruger (end den som skrev annoncen) vil til at skrive et indlæg, så popper der sådan en ting op hvor der står:
]Hovsa!!! du har vidst glemt at kigge på reglerne!!!! man må IKKE skrive i salgs/købs-trådene!!! HUSK DET TIL EN ANDEN GANG!!!! MUhahahahahahahah! :twisted:
Det kunne måske være en idé? :lol:
]Hovsa!!! du har vidst glemt at kigge på reglerne!!!! man må IKKE skrive i salgs/købs-trådene!!! HUSK DET TIL EN ANDEN GANG!!!! MUhahahahahahahah! :twisted:
Hilsen Ida <3
nej tror jeg ikke kan lade sig gøreÆda skrev:Eller, eller eller.. kunne man så ikke lave en slags lås på, så hver gang en anden bruger (end den som skrev annoncen) vil til at skrive et indlæg, så popper der sådan en ting op hvor der står:
Pia B
Så tør folk da ikke logge på forum mere :lol:Æda skrev:Eller, eller eller.. kunne man så ikke lave en slags lås på, så hver gang en anden bruger (end den som skrev annoncen) vil til at skrive et indlæg, så popper der sådan en ting op hvor der står:
Mange hilsner fra Jeanne.
Genial ide! Især det der MUAHAHHAHAHHAHÆda skrev:Eller, eller eller.. kunne man så ikke lave en slags lås på, så hver gang en anden bruger (end den som skrev annoncen) vil til at skrive et indlæg, så popper der sådan en ting op hvor der står:
KH. Kathrine
-
AnetteFrost
tror egentlig også bare jeg vil grine af det...
nu er jeg selv en af dem der der kom til at skrive i en købs/salgstråd da jeg oprettede mig. og jo jeg sad faktisk og læste reglerne igennem, men det er ikke altid man husker alle regler i det øjeblik man gør tingene
men synes det er en god ide hvis vi der kender reglerne sender en pb til dem der er nye, jeg synes selv det var pinligt et der var en "admin" der fortalte mig det
nu er jeg selv en af dem der der kom til at skrive i en købs/salgstråd da jeg oprettede mig. og jo jeg sad faktisk og læste reglerne igennem, men det er ikke altid man husker alle regler i det øjeblik man gør tingene
men synes det er en god ide hvis vi der kender reglerne sender en pb til dem der er nye, jeg synes selv det var pinligt et der var en "admin" der fortalte mig det
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk