hvor skal du bo henne? Er bare nysgeri på om det er tæt hvor jeg bor. Vis det er på Aalborg kolleget ved jeg godt hvor det er. :Dburrus skrev:1 - tage til Aalborg og besøge en god veninde sammen med charlotte
2 - Få købt noget foto-udstyr til produkt og gnaver fotografering
3 - få mine hamstere til Thy til april
4 - få taget min eksamen
5 - få tjent så meget som muligt så jeg kan få flyttet i god stil og få hamsterne flyttet med så hurtigt som muligt! :D Og få mig en cykel
6 - få rotter til sensommer/efteråret
7 - få arbejde og studie i Aalborg, samt få et ordentligt liv op og køre
8 - måske flytte sammen med kæresten i Aalborg hvis jeg finder ud af at det er en by jeg gerne vil bo i (ellers vil han ikke flytte til Aalborg, hvis jeg alligevel vil væk 2½ år efter...)
nå ja - som et helårs projekt skal jeg have mig tabt og komme i så god form at min krop ikke gør ondt og jeg kan klare studiet og arbejdet uden smerter!
2009!!
KH. Kathrine
-
uh.... tror ikke jeg tør tænke på at det jeg skal for hele året....
men sådan ser den første tid ud:
1. Flytte til Aalborg snarest når pengene er der
2. Dennis bliver 25 i marts
3. Bedstemor bliver 80 i maj
4. jeg skal til dublin i maj
5. Mor og Fars sølvbryllup i juni
6. Bedstefar 75 i august
7. derudover har jeg så eksamner her i januar og der kommer flere i juni, skolen og lektierne og så har jeg jo alle "mine" unger hver mandag og jasmina har jo også fødselsdag, sammen med alle andre familiemedlemmer.
men punkt 1 til 6 kommer til at koste os omkring 60-70.000 kr
Men tingene skal nok ende med at falde i hak - håber jeg
men sådan ser den første tid ud:
1. Flytte til Aalborg snarest når pengene er der
2. Dennis bliver 25 i marts
3. Bedstemor bliver 80 i maj
4. jeg skal til dublin i maj
5. Mor og Fars sølvbryllup i juni
6. Bedstefar 75 i august
7. derudover har jeg så eksamner her i januar og der kommer flere i juni, skolen og lektierne og så har jeg jo alle "mine" unger hver mandag og jasmina har jo også fødselsdag, sammen med alle andre familiemedlemmer.
men punkt 1 til 6 kommer til at koste os omkring 60-70.000 kr
Men tingene skal nok ende med at falde i hak - håber jeg
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
tja hvor jeg kommer til at bo det ved jeg ikke endnu jeg er skrevet op til 19 boliger rundt om i SØ og S og så en enkelt i midtbyen
det er kun kollegie lejligheder jeg har søgt, da jeg vil have eget køkken og helst mere end 25 kvm med lidt held flytter jeg på DSI C. W. Obel Kollegiet eller DSI Nordjysk Kollegium i 1½ eller 2 værelses lejlighed
det er kun kollegie lejligheder jeg har søgt, da jeg vil have eget køkken og helst mere end 25 kvm med lidt held flytter jeg på DSI C. W. Obel Kollegiet eller DSI Nordjysk Kollegium i 1½ eller 2 værelses lejlighed
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
De skændes konstant og snakker enlig aldrig mere pænt til hinanden.HamsterMiaah skrev:Øv, lyder da et eller andet sted sørgeligt.. skændes de meget?Hopiw skrev: 5: Flytte hjemmefra eller flytte sammen med min mor hvis mine forældre får nosset sig sammen til at blive skilt.
Jeg ville jo normalt misunde dig grusomt, for mine forældre blev skilt da jeg var 5, så har aldrig rigtig oplevet det sammen, kan ihvertfald aldrig huske de har kysset
Men hvis dine skændes, så forstår jeg godt at du gerne vil have det...
Men de kan ikke rigtig tage sig sammen til at skilles.
mange tak jo det bliver spændende.. men nu skal vi først lige se om kæresten har et job stadigvæk og om jeg består min uddannelseliv skrev:blive gravid!! tillykke!!! :fest: :fest: :fest: det er det STORT!! :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2: :wave2:Wampi skrev:1. Færdiggøre min uddannelse
2. Få et job indenfor kontor, forhåbentlig enten i Ringsted eller Glostrup/Brøndby Strand
3. Blive gravid
Det har ikke været særlig mange farver her men en masse brag der fik gulvet til at vibrere.. alt ser ud til at stå endnu uden skader..
-
Øv hvor ærgeligt... har du søskende? måske vil de ikke skilles for jeres skyld? men jeg vil ikke udtale mig om det, det kunne bare godt være... mine forældre havde skilsmisseplaner allerede da jeg var 1 år, men de syntes det ville være synd for mig, så de forsøgte forgæves at holde sammen, for min skyld...Hopiw skrev:De skændes konstant og snakker enlig aldrig mere pænt til hinanden.HamsterMiaah skrev:Øv, lyder da et eller andet sted sørgeligt.. skændes de meget?Hopiw skrev: 5: Flytte hjemmefra eller flytte sammen med min mor hvis mine forældre får nosset sig sammen til at blive skilt.
Jeg ville jo normalt misunde dig grusomt, for mine forældre blev skilt da jeg var 5, så har aldrig rigtig oplevet det sammen, kan ihvertfald aldrig huske de har kysset
Men hvis dine skændes, så forstår jeg godt at du gerne vil have det...
Men de kan ikke rigtig tage sig sammen til at skilles.
Jeg har ikke nogen søskende der bor hjemme. Kan ikke se hvorfor de ikke bare skilles, så alle kan blive glade.HamsterMiaah skrev:
Øv hvor ærgeligt... har du søskende? måske vil de ikke skilles for jeres skyld? men jeg vil ikke udtale mig om det, det kunne bare godt være... mine forældre havde skilsmisseplaner allerede da jeg var 1 år, men de syntes det ville være synd for mig, så de forsøgte forgæves at holde sammen, for min skyld...
Uha, sikke et spændende emne
1: Jeg skal begynde i skole igen (i det små, bare lige for at komme i gang)
2: Få et job, forhåbentlig.
3: Komme på talefod med forældrene - på den ene eller anden måde.
4: Skrive på min bog.
5: Arbejde med mit fobi og komme i behandling.
6: Få sig en rex hams fra Darkangel (hvis hun er med på den )
7: Tabe mig 30 kg på den sunde måde og komme op på minimum 60 minutters motion dagligt.
8: Blacky blir 1 år.
9: Lady blir 1 år.
10: Jeg blir 23 (er lige gået op for mig)
Hmm... Det var vist det
7: Tabe mig 30 kg på den sunde måde og komme op på minimum 60 minutters motion dagligt.
Hmm... Det var vist det
-
du siger da bare til når det engang lykkes mig at få en svensk pige drægtig :PZannDra skrev:Uha, sikke et spændende emne
Hmm... Det var vist det
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
1. Pas nu på med det. Anoreksi er en grim ting.HamsterMiaah skrev: 1. Tabe 5 kilo i smug (er undervægtig, siger lægen, men er stadig ikk tilfreds )
11. Håber jeg kan få scoret The One
11. Hvordan gik det med ham du snakkede om tidligere? Som gerne ville være ven med dig igen? Bliver han The One?
Kenneth Worm
-
Det håber jeg :pkwo skrev:1. Pas nu på med det. Anoreksi er en grim ting.HamsterMiaah skrev: 1. Tabe 5 kilo i smug (er undervægtig, siger lægen, men er stadig ikk tilfreds )
11. Håber jeg kan få scoret The One
11. Hvordan gik det med ham du snakkede om tidligere? Som gerne ville være ven med dig igen? Bliver han The One?
-
Uhh et spændende indlæg altså
Vil os være med !
I 2009 skal jeg følgende:
- Ha mig et arbejde! (VIGTIGT!)
- Ha sendt min bog ud til nogen forlag og se om de er interesserede
- Fylder 20 år (det har jeg stadig svært ved at forstå )
- Forhåbentlig flytte hjemmefra
Hvis jeg så flytter hjemmefra er der andre spændende ting der kommer til at ske. Som fx at få min kat hjem, få mig en dame til Tyson (Campbells dværg) osv.
Vil os være med !
I 2009 skal jeg følgende:
- Ha mig et arbejde! (VIGTIGT!)
- Ha sendt min bog ud til nogen forlag og se om de er interesserede
- Fylder 20 år (det har jeg stadig svært ved at forstå )
- Forhåbentlig flytte hjemmefra
Hvis jeg så flytter hjemmefra er der andre spændende ting der kommer til at ske. Som fx at få min kat hjem, få mig en dame til Tyson (Campbells dværg) osv.
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com
http://www.mel-bollen.weebly.com