Åh nej!!! Opdatering m. billede.
Han havde et tykt bundlag i sit bur, netop fordi han skulle have mulighed for at grave. Han har altså godt kunnet grave sig ned under og ind i foden. Jeg vil tro, at han derved har fået den rokket helt ned på selve bur-bunden, så han ikke har haft mulighed for at kunne grave sig under og ud igen. Når der er vand i, er den for tung at vælte for sådan en lille fyr. :(Spot skrev:Synes det er lidt svært at se, men hvorfor kunne han ikke grave sig ud eller vælte den da han var under den?
jeg har øgså sådan en flaske. den har der heller ikke være nogen problemer med. men jeg har en foderskål der passer til, den havde han tippet over sig, eller hvordan han nu kunne gøre det. men han sad hvært fald under den. han havde ikke sadt der lang tid for han løbede i hans hjul og jeg ude og hente mad, og da jeg kom tlbage var han væk. men jeg fik ham ud da jeg kunne høre en lille hamme krasse på noget.
Det var godt, han kom ud. Jeg vil råde dig til, at skifte både skål og flaske ud, så det samme ikke sker for dig. Ingen af mine dværghamstere har haft de flasker siden, det skete. De skal ikke sidde derinde under ret længe, før de evt. omkommer. :(CupCake skrev:jeg har øgså sådan en flaske. den har der heller ikke være nogen problemer med. men jeg har en foderskål der passer til, den havde han tippet over sig, eller hvordan han nu kunne gøre det. men han sad hvært fald under den. han havde ikke sadt der lang tid for han løbede i hans hjul og jeg ude og hente mad, og da jeg kom tlbage var han væk. men jeg fik ham ud da jeg kunne høre en lille hamme krasse på noget.
Jeg løber i hvert fald ikke den risiko igen.
Forstår jeg godtMahonia skrev:Det var godt, han kom ud. Jeg vil råde dig til, at skifte både skål og flaske ud, så det samme ikke sker for dig. Ingen af mine dværghamstere har haft de flasker siden, det skete. De skal ikke sidde derinde under ret længe, før de evt. omkommer. :(CupCake skrev:jeg har øgså sådan en flaske. den har der heller ikke være nogen problemer med. men jeg har en foderskål der passer til, den havde han tippet over sig, eller hvordan han nu kunne gøre det. men han sad hvært fald under den. han havde ikke sadt der lang tid for han løbede i hans hjul og jeg ude og hente mad, og da jeg kom tlbage var han væk. men jeg fik ham ud da jeg kunne høre en lille hamme krasse på noget.
Jeg løber i hvert fald ikke den risiko igen.