Malthes hamsteropdræts hjemmeside

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
malthesmor

Malthes hamsteropdræts hjemmeside

Indlæg af malthesmor » 9. jan 2009 14:34

Hej har været ved at opdatere min hjemmeside de sidste par dage, mangler nogen af link´ene til i andres hjemme side, meen kan ikke lige gennemskue hvem jeg mangler  :oops:  så chek lige om jeg har jeres link på min side, ellers så skriv din hjemmeside adresse her,l så får jeg dit link indsat.

Lemou

Re: Malthes hamsteropdræts hjemmeside

Indlæg af Lemou » 9. jan 2009 14:46

Galleriet kan man ikke komme ind til :)

burrus

Indlæg af burrus » 9. jan 2009 15:06

Lemou skrev:Galleriet kan man ikke komme ind til :)
den er jeg ved at arbejde på :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Lykke

Indlæg af Lykke » 9. jan 2009 15:48

hehe, det er vist en copy-paste fra Pias side :-)
Jeg er ikke "kommende" forhandler af Wodent wheels, men er skam aktivt igang  :D

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 9. jan 2009 15:54

Lemou skrev:Galleriet kan man ikke komme ind til :)
Men du kan komme ind i det andet ik´

burrus

Indlæg af burrus » 9. jan 2009 15:58

Lykke skrev:hehe, det er vist en copy-paste fra Pias side :-)
Jeg er ikke "kommende" forhandler af Wodent wheels, men er skam aktivt igang  :D
hov :lol:   :oops: den skal jeg vist også have rettet så :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 9. jan 2009 15:58

Lykke skrev:hehe, det er vist en copy-paste fra Pias side :-)
he he ja den skal jeg vist lige have rettet, kan jeg selv finde ud af  :lol:
Jeg ejer ikke nogen wodent wheels, ikke endnu da he he

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 14. jan 2009 17:38

Mit link er på, men det virker vist ikke lige nu. Banneret kan i hvert tilfælde ikke ses og min side vises ikke. Det kan være I er ved at arbejde med siden.  :)

Du må gerne tage mit lille banner herunder, hvis du synes, det du har nu er for stort.  :wink:

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 14. jan 2009 17:48

Mahonia skrev:Mit link er på, men det virker vist ikke lige nu. Banneret kan i hvert tilfælde ikke ses og min side vises ikke. Det kan være I er ved at arbejde med siden.  :)

Du må gerne tage mit lille banner herunder, hvis du synes, det du har nu er for stort.  :wink:
He he det sir jeg lige videre til min "Hostmaster" :wink:  Jeg har selv prøvet at indsætte link, men kan ik rigtigt få dem til at virke :D

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 14. jan 2009 17:54

malthesmor skrev:
Mahonia skrev:Mit link er på, men det virker vist ikke lige nu. Banneret kan i hvert tilfælde ikke ses og min side vises ikke. Det kan være I er ved at arbejde med siden.  :)

He he det sir jeg lige videre til min "Hostmaster" :wink:  Jeg har selv prøvet at indsætte link, men kan ik rigtigt få dem til at virke :D
:lol:  Okay. Nej det kan godt drille med de links. Det kommer nok.  :wink:

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 14. jan 2009 18:24

Mahonia skrev:
malthesmor skrev:

:lol:  Okay. Nej det kan godt drille med de links. Det kommer nok.  :wink:
ja sikkert, bare træls at være afhængig af andres expertise, plejer selv at hitte ud af tingene, er til tider lidt stædig når jeg har sat mig noget i hovedet, men med hjemmesiden tør jeg ikke  :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 14. jan 2009 18:26

jeg kigger på det i aften en gang :wink:
både de forskellige links og dit foto-album :wink:  

jeg ksal ige i bad (kommer lige fra træning), have spist og slappet lidt af sammen med min mor :wink:   så skal jeg straks være der :lol:
Pia B

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 14. jan 2009 18:28

burrus skrev:jeg kigger på det i aften en gang :wink:
både de forskellige links og dit foto-album :wink:  

jeg ksal ige i bad (kommer lige fra træning), have spist og slappet lidt af sammen med min mor :wink:   så skal jeg straks være der :lol:
Tak "Hostmaster" :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 14. jan 2009 19:56

så sku links'ne være i orden - tror jeg :lol:  ellers må folket lige sige til :wink:
Pia B

S-C-J

Indlæg af S-C-J » 15. jan 2009 01:21

Miiiig  :shock:  Nu jeg skuffet hanne  :cry:

haha ej gas... du må gerne sætte min ind hvis du skulle lyste ;)

skal nok ha lavet et banner engang jeg lige ved hvordan man gør ;)
Tjek min hjemme side ud :D

http://s-c-j.weebly.com

Besvar