Malthes hamsteropdræts hjemmeside
-
Malthes hamsteropdræts hjemmeside
Hej har været ved at opdatere min hjemmeside de sidste par dage, mangler nogen af link´ene til i andres hjemme side, meen kan ikke lige gennemskue hvem jeg mangler :oops: så chek lige om jeg har jeres link på min side, ellers så skriv din hjemmeside adresse her,l så får jeg dit link indsat.
Re: Malthes hamsteropdræts hjemmeside
den er jeg ved at arbejde påLemou skrev:Galleriet kan man ikke komme ind til

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
Re: Malthes hamsteropdræts hjemmeside
Men du kan komme ind i det andet ik´Lemou skrev:Galleriet kan man ikke komme ind til
hovLykke skrev:hehe, det er vist en copy-paste fra Pias side
Jeg er ikke "kommende" forhandler af Wodent wheels, men er skam aktivt igang :D

Pia B
-
-
He he det sir jeg lige videre til min "Hostmaster"Mahonia skrev:Mit link er på, men det virker vist ikke lige nu. Banneret kan i hvert tilfælde ikke ses og min side vises ikke. Det kan være I er ved at arbejde med siden. :)
Du må gerne tage mit lille banner herunder, hvis du synes, det du har nu er for stort.

malthesmor skrev:He he det sir jeg lige videre til min "Hostmaster"Mahonia skrev:Mit link er på, men det virker vist ikke lige nu. Banneret kan i hvert tilfælde ikke ses og min side vises ikke. Det kan være I er ved at arbejde med siden. :)
Du må gerne tage mit lille banner herunder, hvis du synes, det du har nu er for stort.Jeg har selv prøvet at indsætte link, men kan ik rigtigt få dem til at virke

-
ja sikkert, bare træls at være afhængig af andres expertise, plejer selv at hitte ud af tingene, er til tider lidt stædig når jeg har sat mig noget i hovedet, men med hjemmesiden tør jeg ikkeMahonia skrev:malthesmor skrev:He he det sir jeg lige videre til min "Hostmaster"Mahonia skrev:Mit link er på, men det virker vist ikke lige nu. Banneret kan i hvert tilfælde ikke ses og min side vises ikke. Det kan være I er ved at arbejde med siden. :)
Du må gerne tage mit lille banner herunder, hvis du synes, det du har nu er for stort.Jeg har selv prøvet at indsætte link, men kan ik rigtigt få dem til at virke
Okay. Nej det kan godt drille med de links. Det kommer nok.

jeg kigger på det i aften en gang
både de forskellige links og dit foto-album
jeg ksal ige i bad (kommer lige fra træning), have spist og slappet lidt af sammen med min mor
så skal jeg straks være der 

både de forskellige links og dit foto-album

jeg ksal ige i bad (kommer lige fra træning), have spist og slappet lidt af sammen med min mor

Pia B
-
så sku links'ne være i orden - tror jeg
ellers må folket lige sige til 

Pia B