Hehe.. De må da jo kende din lugt til hudløshedAnetteFrost skrev:hm... ok... synes det er sjovt... jeg er aldrig blevet direkte bidt af de unger jeg har haft, tilgengæld har de bidt andreTJ skrev:Måske er det de hurtige forandringer i hans dengang "normale" hverdag (Hvad er en normal hverdag for en hamster?) men det går roligt fremad med ham. Han vil gerne snakkes med, men ikke så tit. Han hilser også gerne, når der kommer en hånd ned i buret, specielt hvis hånden holder noget guf. Men han vil ikke rigtig røres ved, kun når han sandbader, og hvis man tager ham op prøver han at bide. Men vi har ikke opgivt endnuAnetteFrost skrev: undre mig stadig over at i ikke kan få ham op... jeg harve ham oppe hver dag... de må kunne mærke at de er kommet et nyt sted hen og at tingene er anderledes![]()
men det kan vi jo ogsåHan er jo vores lille kæledægge, ligesom Coco er
Synes det er meget yankevækkende... men okay jeg har jo også håndteret dem god de var få timer gammel
"Jeg avler altså ikke på aggressive dyr."Hopiw skrev:Jeg avler altså ikke på aggressive dyr.![]()
Alle mine er tamme(også dem jeg selv har avlet) og ingen bider. Jeg håndtere alle ungerne i kuldet.
Jeg ved ikke hvad det er. Har ingen anelse, men gør mig virklig ked af det at folk som køber hos mig ender med aggressive dyr
:(
åh øvMahonia skrev:Du skulle have set ham forleden Pia. Jeg kunne ikke en gang snakke med ham gennem tremmerne, uden han gik til angreb på dem! :(
Så ville jeg give ham en godbid, for at gøre ham tilpas, men han kunne slet ikke ikke få fat i den gennem tremmerne af bare hysteri. Han bed og bed og bed efter den i ren hidsighed!!! Det er slet ikke til at beskrive.
Undskyld, ved ikke hvad jeg har gjort forkert :( :(Mahonia skrev:Du skulle have set ham forleden Pia. Jeg kunne ikke en gang snakke med ham gennem tremmerne, uden han gik til angreb på dem! :(
Så ville jeg give ham en godbid, for at gøre ham tilpas, men han kunne slet ikke ikke få fat i den gennem tremmerne af bare hysteri. Han bed og bed og bed efter den i ren hidsighed!!! Det er slet ikke til at beskrive.
Så så Birgitte, jeg tror ikke det er din skyld. Der er jo desværre bare nogle hamstere som ikke er helt raske. Det er ikke noget vi sådan kan forudse.Hopiw skrev:Undskyld, ved ikke hvad jeg har gjort forkert :( :(Mahonia skrev:Du skulle have set ham forleden Pia. Jeg kunne ikke en gang snakke med ham gennem tremmerne, uden han gik til angreb på dem! :(
jeg tror IKKE du har gjort noget forkert overhovedet!Hopiw skrev:Undskyld, ved ikke hvad jeg har gjort forkert :( :(Mahonia skrev:Du skulle have set ham forleden Pia. Jeg kunne ikke en gang snakke med ham gennem tremmerne, uden han gik til angreb på dem! :(
nja både og... det kommer jo også an på om han trives - ud over når han har de flip... :?Mahonia skrev:Ja, så er der jo aflivning tilbage.![]()
Jo, men jeg tænker også på om han har ondt. Det kan vi jo ikke se. Kun gennem hans adfærd velnok.burrus skrev:nja både og... det kommer jo også an på om han trives - ud over når han har de flip... :?Mahonia skrev:Ja, så er der jo aflivning tilbage.![]()
det er opvejning af det gode mod det onde... og så se hvad der vejer mest...