Jeg ville høre jer af hva fave ungerne ville få hvis jeg parre de to her med hinanden ??

HUN:
Den LYSE
HAN:
Den Mørke/Hvide

Okay Hva med længden af hårene??darkangel87 skrev:de er hvidbåndet sort og hvidbåndet creme (ligner det selvom den er meget lys)
alt efter hvad de begge gemmer på kan det give sort, creme, gylden
både med og uden hvidt båndt
Har lige købt det hjul igår og det var det største de havde i avifauna..AnnaR skrev:Jeg aner det ikke, men jeg bliver simpelthen nød til at sige, at din hun(den lyse) skal have et størrer hjul. Det er aaalt for lille.
Du kan bestille Wodent Wheels af en bruger herindeSnowball skrev:Har lige købt det hjul igår og det var det største de havde i avifauna..AnnaR skrev:Jeg aner det ikke, men jeg bliver simpelthen nød til at sige, at din hun(den lyse) skal have et størrer hjul. Det er aaalt for lille.
Du har kender måske en side der har større hjul endnu ??
Og det blå det er stort nok det er ikke for lille vil jeg mene ..
Okay hun hedder?? Herinde??Lemou skrev:Du kan bestille Wodent Wheels af en bruger herindeSnowball skrev:Har lige købt det hjul igår og det var det største de havde i avifauna..AnnaR skrev:Jeg aner det ikke, men jeg bliver simpelthen nød til at sige, at din hun(den lyse) skal have et størrer hjul. Det er aaalt for lille.
Du har kender måske en side der har større hjul endnu ??
Og det blå det er stort nok det er ikke for lille vil jeg mene ..