Der var nemlig et rimlig stor bur til kun 99 kr! Ude i maxi zoo skulle jeg nemlig ud for bare at kigge. Men så, så jeg at de havde sådan nogle rigtig smarte bure. Jeg havde lige præsis 100 kr med, så det endte altså med at jeg kom til at købe det. Synes at Blomst bur var ret lille, så jeg er glad for hun fik et lidt større. Nå her et billede af Blomst nye bur.
Forkælede små hamstre.. :D
Forkælede små hamstre.. :D
Jep Blomst fik i dag et nyt bur... kunne slet ikke holde fingerne fra det tilbud
:lol:
Der var nemlig et rimlig stor bur til kun 99 kr! Ude i maxi zoo skulle jeg nemlig ud for bare at kigge. Men så, så jeg at de havde sådan nogle rigtig smarte bure. Jeg havde lige præsis 100 kr med, så det endte altså med at jeg kom til at købe det. Synes at Blomst bur var ret lille, så jeg er glad for hun fik et lidt større. Nå her et billede af Blomst nye bur.
- Vedhæftede filer
-
- 027.JPG (202.74 KiB) Vist 7311 gange
KH. Kathrine
-
AnetteFrost
heh... det er dem jeg også har købt 4 af... jeg valgte bare dem der var 4-kantede idet at de skulle kunne stå i en reol eller 2 når vi flytter 
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
hvem der bare havde en maxi zoo i nærheden...
eller bare en dyrehandel med ordentlige bure til en menneskelig pris...
eller bare en dyrehandel med ordentlige bure til en menneskelig pris...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
liv
Jeg har skam slet ikke selv købt de stænger :) Det er nogle jeg fik gratis i Maxi zooliv skrev:lucky hamster!! og en rigtig klatretøs! har lagt mærke til hun har spist alt påp sin gnaverstang undtagen det der er dyppet måske skulle du overveje at købe en der ikke var dyppet næste gang?:lol: :lol: :D
hun er vildt fin og buret også OG vild flot bur!!! og så billigt!:shock:
KH. Kathrine
-
malthesmor
Sådan nogen bure har jeg også købt i maxi zoo godtnok den flade model, faktisk ligner min indretning af Jacobs bur din, dog har jeg sat broen over hjulet, da jeg syntes det gir mere plads, se billedet.
Skal også lige have syet nogen stof tunnler som kan trækkes ud over tremme etagerne.

Min Jacob nyder sit nye bur, havde et lukket plastic før, det første han gjorde da han kom i det nye bur var at begynde at bide i tremmer :lol: slemme dreng he he-
Skal også lige have syet nogen stof tunnler som kan trækkes ud over tremme etagerne.

Min Jacob nyder sit nye bur, havde et lukket plastic før, det første han gjorde da han kom i det nye bur var at begynde at bide i tremmer :lol: slemme dreng he he-
-
Lemou
Jeg så dem i forgårs.. De koster 100 krmalthesmor skrev:Sådan nogen bure har jeg også købt i maxi zoo godtnok den flade model, faktisk ligner min indretning af Jacobs bur din, dog har jeg sat broen over hjulet, da jeg syntes det gir mere plads, se billedet.
:scratch: