ahhhg hvorfor mig?

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
liv

Indlæg af liv » 17. jan 2009 20:16

AnnaR skrev:Haha Liv har du gået på plage skole, det var da helt vildt med alle de ideer.

Men held og lykke Vimse. Kan nok desværre ikke hjælpe så meget.
næh men et er en ting jeg altid har været god til :wink: jeg er ret kreativ på de punkter! og så ved jeg hvad der kan lade sig gøre nogenlunde :wink: fx ALDRIG plage om dyr hos far! men ham kan man plage om kamera og alle mulige dejlige ting ;) mor ALDRIG computer og kamera! men dyr tøj og normale ting går :wink: også gælder det om at kende deres svage punkter! og vise når du så først har fået et dyr du kan finde ud af det! så bliver det meget nemmere næste gang så har de nemlig intet på dig!!

med hensyn til tegningerne kan du lægge dem et sted du ved dine forældre ville opdage dem men du siger det ikke var meningen de skulle se dem fordi du ikke ville plage dem :wink:  :wink:  :wink:  :lol:  :engel1:  :engel1:

Ringling

Indlæg af Ringling » 17. jan 2009 21:28

Æda skrev:Arrgh!!! jeg ved præcis hvordan du har det! "desværre" er mine forældre skilt, og jeg bor hos min far, og han er - som min søster siger - hverken til at hugge eller stikke i... så ingen hamster til mig, så længe jeg  bor hjemme  :(
Men jeg spurgte min mor på et tidspunkt, om at hvis jeg boede hos hende om jeg så gerne måtte få en hamster, og det sagde hun ja til! men det ville så betyde at jeg skulle flytte fra Midtjer (min kat :heart: ), mine venner og skolen... såååå ØV!!!  :evil:  :evil:
Nåååhh buller, det er så hårdt for dig!!
Men nu kan du jo hygge dig lidt med at Annlaya må få en hamster, som du kan besøge  :D
Hilsen Lotte
Billede

Æda

Indlæg af Æda » 17. jan 2009 21:42

Ringling skrev:
Æda skrev:Arrgh!!! jeg ved præcis hvordan du har det! "desværre" er mine forældre skilt, og jeg bor hos min far, og han er - som min søster siger - hverken til at hugge eller stikke i... så ingen hamster til mig, så længe jeg  bor hjemme  :(
Men jeg spurgte min mor på et tidspunkt, om at hvis jeg boede hos hende om jeg så gerne måtte få en hamster, og det sagde hun ja til! men det ville så betyde at jeg skulle flytte fra Midtjer (min kat :heart: ), mine venner og skolen... såååå ØV!!!  :evil:  :evil:
Men nu kan du jo hygge dig lidt med at Annlaya må få en hamster, som du kan besøge  :D
Ahem* vi bliver altså nødt til at tale om de der kælenavne (ikke offenligt!!!  :oops:  :lol: )  
Men AK ja det er så hårdt for mig, jeg overlever ikke  :(  :D
Hilsen Ida <3

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 17. jan 2009 21:44

Æda skrev:
Ringling skrev:
Ahem* vi bliver altså nødt til at tale om de der kælenavne (ikke offenligt!!!  :oops:  :lol: )  
hehe buller er da ikke så slemt hehe tro mig mine forældres kælenavne til mig og mine søskende er værre
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Æda

Indlæg af Æda » 17. jan 2009 21:59

darkangel87 skrev:
Æda skrev:
Ringling skrev: Nåååhh buller, det er så hårdt for dig!!
hehe buller er da ikke så slemt hehe tro mig mine forældres kælenavne til mig og mine søskende er værre
Ej det er så heller ikke et af mine værrere kælenavne  :oops: jeg bliver kaldt det fordi at mine storesøstre hedder Anna og Lotte, og så skal der jo også være en Buller  :lol:
Hilsen Ida <3

Vimse

Indlæg af Vimse » 17. jan 2009 22:49

Skal i gang med at tegne en hamster :D
muhahahhaha :D
KH. Kathrine

liv

Indlæg af liv » 17. jan 2009 22:54

Vimse skrev:Skal i gang med at tegne en hamster :D
muhahahhaha :D
hihi held og lykke!! :D  :wink:

Vimse

Indlæg af Vimse » 17. jan 2009 23:20

Jeg kunne ikke rigtig tegne en pæn hamster, så jeg skrev et digt i stedet.
Her kommer det:

Lille hamster
Du skal have et nyt hjem
Jeg vil dig aldrig glem
Hvis bare jeg kunne få dig
Det ville rigtig tilfredstille mig
Jeg kan altså ikke lide
At de i Uldsted nok ikke er så blide
Med alt det med hamster at gøre
Tro mig jeg skal nok sørrer
For at du får et godt hjem hos mig
Hvis bare mine forældre ville lade mig få dig
Men sådan blir det nok ikke
For de man ikke kan hugge og stikke
Jeg skal nok sørrer for du får et større bur
Men hvis jeg plager mere blir min mor sur
Det nok med en aflivning ender
Så jeg dig nu sender
Massere hjælpende tanker
Og husk for dig mit hjerte banker! :heart:  :(

Hvad synes i?
KH. Kathrine

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 17. jan 2009 23:23

meget sødt, godt skrevet :D
Min datter cecilie, som hedder zille herinde kunne finde på at skrive noget ligesom dig  :wink:

liv

Indlæg af liv » 17. jan 2009 23:36

rigtig godt ! et digt har jeg aldrig tænkt på det må på listen :lol:  :D vil du så give det til din mor? husk at hold os opdateret!

Vimse

Indlæg af Vimse » 17. jan 2009 23:46

liv skrev:rigtig godt ! et digt har jeg aldrig tænkt på det må på listen :lol:  :D vil du så give det til din mor? husk at hold os opdateret!
Ja det vil jeg. Gad vide hvordan hun reagere?
KH. Kathrine

liv

Indlæg af liv » 18. jan 2009 00:10

Vimse skrev:
liv skrev:rigtig godt ! et digt har jeg aldrig tænkt på det må på listen :lol:  :D vil du så give det til din mor? husk at hold os opdateret!
Ja det vil jeg. Gad vide hvordan hun reagere?

der er kun en måde at finde ud af det på  :wink: bare rolig det skal nok gå! altså hvad er det værste der sker? ja de bliver sure men hva så? er sikker på du kan gøre det og det er en god sag du gør!!

Trunte

Indlæg af Trunte » 18. jan 2009 09:49

Når min søn ville have noget, blev han ved med at plage,
og nogle gange var jeg lige ved at rive håret af mig selv,
så til sidst fik han lov.

Du kan da ikke leve uden den lille hams.  :hsmile:

Meget meget flot digt, dine forældre kan da ikke sige
nej nu.
Mvh. Lene

Vimse

Indlæg af Vimse » 18. jan 2009 15:06

Min mor så digtet, mens jeg var ude og købe akvarie. Hun synes det var rigtig smukt, især i slutningen.

Tror måske det gjorde hende lidt blødere :D
KH. Kathrine

liv

Indlæg af liv » 18. jan 2009 15:08

Vimse skrev:Min mor så digtet, mens jeg var ude og købe akvarie. Hun synes det var rigtig smukt, især i slutningen.

Tror måske det gjorde hende lidt blødere :D
WEEE! hihi godt gået!! :lol:  :D nu har du hende så i en svag punkt nu er det nu du evt skulle bruge en powerponit side!

PS: jeg kan godt lave den til dig hvis du ønsker det ;)  bare send et billede af dig og hamsteren og så skal jeg vide om du har mac eller windows :wink:

Besvar