Forrygende salgstidspunkt

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Lykke

Forrygende salgstidspunkt

Indlæg af Lykke » 18. jan 2009 13:39

Lige nu er åbenbart et godt tidspunkt til at sælge hamstere.

Jeg havde et kuld dværghamstere, der blev født 28. november - de var revet væk, inden de fyldte 5 uger.

Nu har jeg 3 kuld guldhamstere. Det ene kuld er født d. 10. december og jeg har 1 unge tilbage (5½uge gammel). Det andet kuld er født d. 25. december og de er ikke fyldt 4 uger endnu, men jeg har formentlig allerede reservationer på alle undtagen 2. Det tredje kuld har jeg ikke sat ud til salg endnu (de er kun 2 uger gamle).

Men pt. er det også kun Benjamin, Amanda og mig, der har guldhamstere til salg på Sjælland via den blå avis!

liv

Indlæg af liv » 18. jan 2009 13:44

ja det synes jeg også! har inden unerne blev født fået 2 der gerne ville købe :shock:  :D og når jeg selv beholder 2 er der kun en til bage og de har ikke engang åbnet øjnene :lol:

contraria

Indlæg af contraria » 18. jan 2009 14:05

ja mine er nærmest også blevet ravet væk. men nu hvor en ikke kom som aftalt, så ved jeg ikke rigtigt om jeg tør over lade en unge til dem. :?
de venligste hilsner amanda

Vainio

Indlæg af Vainio » 18. jan 2009 16:35

Jeg var forbi min lokale dyrehandler igår, hun fortalte at hele december og indtil nu har hun haft udsolgt. Hun har endda været nødt til at skrive folk på venteliste.

Simse

Indlæg af Simse » 18. jan 2009 16:39

OMG.
Det var hurtigt :o
Sådan var det også med mine kanin unger!
Mvh. Simone og de der hamstere ;-)
Billede
Facebook side: https://www.facebook.com/SimsesDyr

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 18. jan 2009 20:15

contraria skrev:ja mine er nærmest også blevet ravet væk. men nu hvor en ikke kom som aftalt, så ved jeg ikke rigtigt om jeg tør over lade en unge til dem. :?
Jeg ville sige nej.

Men ja, jeg er også meget positivt overrasket over hvor hurtigt det gik at sælge mine unger her over nytåret. Jeg nåede kun lige at have dem til de blev 5 uger, så var de væk alle 8! Jeg håber virkelig at det bliver så nemt igen næste gang jeg skal have unger.

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 18. jan 2009 20:59

Mine blev også revet væk sidste år på denne tid af året folk kom helt fra kbh og i få tilfælde også fra fyn og jylland.
Men nu er salget bare dødt der sker intet jeg har ikke solgt en eneste hamster efter nytår.
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Besvar