12 dage gamle og bare så dejlige og hotte at jeg har måtte spørge Heidi om hun ikke nok ville sætte sig på en af drengene, så var jeg fri for at stå med to hanner jeg i sidste ende aligevel ikke ku bestemme mig for, hvilken en det skulle være.
hej. Vil i se mine unger?
nu skal du altså opfør dig ortenligt Jamaican Bell, nu får vi gæster og så skal du altså være i reden.
det er vigtigt unger at være rene når der er gæster på besøg.
er de ikke bare dejligehttp://s241.photobucket.com/albums/ff13 ... C04968.jpg 3 af ungerne. med Jamaican Bell i midten og Big Jim øvert oppe.

Heidi's nye lille dreng. han skal hvist nok hedde cascabel eller torito, han er brun øret sølvgul umbrouse

Jamaican Bell, som søger nyt hjem
Red Savina - er resseveret af en privat familliemidt under fotgraferinngen af Red Savina, ville mor altså noget andet. så med Red Savina i hånden.

gik mor ind i mit ærme

Min egen lille Big Jim. er ret sikker på at han er sølvgul. men om han er brun øret ved jeg ikke inu.. skal lige ha hørt svenskerne hvad de mener.lige lidt flere af mor: kan du se hendes tortie pletter?

et lille fælles billed. fra venstre af har vi: Jamaican Bell, Heidi's dreng, Red Savina og Big Jim.

kom vi flygter
her kan man hvist tydeligt se forskælen på den rust og en brun øret sølvgul umbrouse.