WUUHHU!!!

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
liv

WUUHHU!!!

Indlæg af liv » 19. jan 2009 15:40

WEEEE!! kan i huske jeg skrev der manglede en lille hvis unge fra fetas kuld? :D  :D DET GØR DEN IKKE!! :wave2:  :wave2:  :wave2: den var kravlet ud af reden gravet sig hen helt op ad en bro og graved sig ned for at holde varmen :wink: feta havde ikke set den og derfor ikke hjulpet den tilbage.

men da jeg kommer hjem fra skoleså jeg først feta havde fået flasken og velcroet til at falde ned :roll:  :lol: gæt hun har kravlet ppå den IGEN!! :lol:  :lol: nåh så så jeg noget ved broen bevæge sig (papir) og tænkte åhh nej nu har hun flyttet reden en gang til! så var lige ved at lukke buret og bare lade hende være. men så hørte jeg skrig over fra den rede jg forventede de lå i tog feta ud i hjulet og tjekkede så der ved broen. der lå en lille hvid unge med hovedet gravet ned. så tænkte jeg kunne det nu være den jeg mangleede igår? kiggede i den normale rede og fik øje på 2 hvide unger!! :P  jeg kig såå tilbage til broen hvor jeg tog den lille unge op synes den var en smule mindre end de andre men håber bare feta vil give den mad :D

nogen der har oplevet noget lignende? :D  :?:

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 19. jan 2009 15:43

har da før oplevet at en unge er kravlet ud og blevet temmelig kold fordi den har været væk fra mor længe, men ikke på den måde du har beskrevet. Jeg har altid bare flyttet ungerne hen til reden hvis jeg så de var udenfor og mor lå inden på reden, men nu kan jeg heller ikke lade være at kigge flere gange om dagen :oops:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 19. jan 2009 15:52

Det var sandelig godt du fandt det lille pus!  :) Håber den klarer sig.  :wink:

Ringling

Indlæg af Ringling » 19. jan 2009 16:29

Det prøvede jeg med en af mine unger...den klarede den dog ikke :(
Men krydser fingre for det lille pus, de er jo ikke så mange
Hilsen Lotte
Billede

Simse

Indlæg af Simse » 19. jan 2009 16:43

Det var da godt :D
Altså at den ikke var blevet spist eller noget (:
Mvh. Simone og de der hamstere ;-)
Billede
Facebook side: https://www.facebook.com/SimsesDyr

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 19. jan 2009 16:46

Ejjh hvor dejligt at den ikke var blevet ædt :D
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Spot

Indlæg af Spot » 19. jan 2009 19:37

Det har jeg også prøvet!! Rev bare alt ud af burret da der manglede en og så sad den helt blind og forskræmt i et hjørne <3
Godt du fandt den
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

liv

Indlæg af liv » 19. jan 2009 20:15

Spot skrev:Det har jeg også prøvet!! Rev bare alt ud af burret da der manglede en og så sad den helt blind og forskræmt i et hjørne <3
Godt du fandt den
hihi kan lige forestille dig stå og flå alt ud over det hele :lol:  :lol: ej i am joking! :lol:  :lol:

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 20. jan 2009 08:18

Sikke et mirakel, Liv :D

Har aldrig prøvet det, har i det hele taget aldrig prøvet at have unger, så er imponeret op til skyerne :D

Men jeg er ikke helt med :oops:  hvor mange vinterhvide er der nu? 7? :oops:  8-)
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

liv

Indlæg af liv » 20. jan 2009 14:55

hun fødte 7 og der er 6 :wink: fandt jo på dag 5 et hoved uden krop udenfor reden så den er der ihvertfald ikke mere. :cry: det var en lille grå unge :wink: på dag 10 kunne jeg ikke finde en hvid unge og der var ikke spor af den. men fandt den så dag 11 :D og det er den emnet handler om :D

så der er 3 hvide og 3 grå :wink:

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 20. jan 2009 18:51

Jeg har læst alle dine tråde og alt det dér, men jeg var stadigvæk i tvivl om hvor mange der var  :lol:  men det er da godt at der er 6 :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Besvar