GF - kommer du og hvorhænde i så fald.
GF - kommer du og hvorhænde i så fald.
GF i silkeborg:
GF i Sønderjylland:
GF Sjælland:
kopir de traoverstående linier fra indlæget liger over dit og sæt så din stemme. stemmen består af dit navn + (sj) sjælland eller (Jy) for jylland, og alt efter hvor du kommer fra
og lad os se hvor der er flest tilslutning til fra begge sider af broen:lol:
GF i Silkeborg: Amanda(sj),
GF i Sønderjylland: Amanda (sj),
GF Sjælland: Amanda (sj)
GF i Sønderjylland:
GF Sjælland:
kopir de traoverstående linier fra indlæget liger over dit og sæt så din stemme. stemmen består af dit navn + (sj) sjælland eller (Jy) for jylland, og alt efter hvor du kommer fra
og lad os se hvor der er flest tilslutning til fra begge sider af broen:lol:
GF i Silkeborg: Amanda(sj),
GF i Sønderjylland: Amanda (sj),
GF Sjælland: Amanda (sj)
de venligste hilsner amanda
-
GF i silkeborg: malthesmor(Jy)
GF i Sønderjylland: malthesmor(Jy)
GF Sjælland:
% Lørdag d.2/5 hvor jeg skal have konfirmation
GF i Sønderjylland: malthesmor(Jy)
GF Sjælland:
% Lørdag d.2/5 hvor jeg skal have konfirmation
Senest rettet af malthesmor 17. feb 2009 14:37, rettet i alt 1 gang.
-
GF i silkeborg: AnetteFrost(JY)
GF i Sønderjylland:AnetteFrost(JY)
GF Sjælland:
vil dog tilføje at det er med forbehold at at der kan komme noget familie/studie ivejen. Det afhænger af dato.
GF i Sønderjylland:AnetteFrost(JY)
GF Sjælland:
vil dog tilføje at det er med forbehold at at der kan komme noget familie/studie ivejen. Det afhænger af dato.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
-
silkeborg - darkangel (jy)
sønderjylland - darkangel (jy)
sjælland -
sønderjylland - darkangel (jy)
sjælland -
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
opsumering:
GF i Silkeborg: Amanda(sj), malthesmor(Jy), AnetteFrost(JY), darkangel (jy),
GF i Sønderjylland: Amanda (sj), malthesmor(Jy), AnetteFrost(JY), Liv(sj), darkangel (jy),
GF Sjælland: Amanda (sj), Liv(sj),
forbehold til dato. AnetteFrost(JY) , Liv(sj) hvis sønderjylland
GF i Silkeborg: Amanda(sj), malthesmor(Jy), AnetteFrost(JY), darkangel (jy),
GF i Sønderjylland: Amanda (sj), malthesmor(Jy), AnetteFrost(JY), Liv(sj), darkangel (jy),
GF Sjælland: Amanda (sj), Liv(sj),
GF i Silkeborg: Amanda(sj), malthesmor(Jy), AnetteFrost(JY), Mahonia (Jy), Burrus (Jy)
GF i Sønderjylland: Amanda (sj), malthesmor(Jy), AnetteFrost(JY), Mahonia (Jy), Burrus (Jy)
GF Sjælland: Amanda (sj),Burrus (Jy)
sjælland dog kun hvis det blir i nærheden af kbh - og at jeg kan overnatte hos nogle venner i gentofte...
GF i Sønderjylland: Amanda (sj), malthesmor(Jy), AnetteFrost(JY), Mahonia (Jy), Burrus (Jy)
GF Sjælland: Amanda (sj),Burrus (Jy)
sjælland dog kun hvis det blir i nærheden af kbh - og at jeg kan overnatte hos nogle venner i gentofte...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
opsumering:
GF i Silkeborg: Amanda(sj), malthesmor(Jy), AnetteFrost(JY), darkangel (jy), Mahonia (Jy), Burrus(JY)
GF i Sønderjylland: Amanda (sj), malthesmor(Jy), AnetteFrost(JY), Liv(sj), darkangel (jy), Mahonia (Jy), Burrus(JY)
GF Sjælland: Amanda (sj), Liv(sj), Burrus(JY)
forbehold for at det ligger tæt på kbh; Burrus(JY)(og at der er overnatning i gentofte),
GF i Silkeborg: Amanda(sj), malthesmor(Jy), AnetteFrost(JY), darkangel (jy), Mahonia (Jy), Burrus(JY)
GF i Sønderjylland: Amanda (sj), malthesmor(Jy), AnetteFrost(JY), Liv(sj), darkangel (jy), Mahonia (Jy), Burrus(JY)
GF Sjælland: Amanda (sj), Liv(sj), Burrus(JY)
forbehold for at det ligger tæt på kbh; Burrus(JY)(og at der er overnatning i gentofte),
ikke at sådan en tråd på nogen måde bør eller skal rokke på en bestyrelses beslutning! :?
Pia B
fald nu ned for pokker...contraria skrev:seføljeligt. men så kan de jo se at det ikke er tom snak der der bliver sagt at jyderne gerne vil komme i år.burrus skrev:ikke at sådan en tråd på nogen måde bør eller skal rokke på en bestyrelses beslutning! :?
de jyder der så ikke kommer i år til sjælland må vi jo bare håbe holder ved til næste hvor vi så igen kan se om vi kan finde et "centralt" sted i jylland så jyderne også kan få en gf - og så håbe jyderne samler sig og kommer...
Pia B
øhm med fare for at blive overfaldet, så giver din undersøgelse ikke fingerpeg om noget som helst, medmindre alle svarer.
Antallet der vil komme de 3 forskellige steder, skal jo sættes op imod hvor mange der har svaret fra den enkelte landsdel..
Og svarer man på om man "kunne tænke sig" eller om man nu også gør det reelt - heri er der en mega forskel.
Jeg kan også svare - jeg kommer uanset hvad, for det skal jeg jo som best. medlem - hvordan vil du vurderer det svar.
Undskyld men "undersøgelsen" giver ingen mening.
Og denne her:
Vi sidder jo ikke i bestyrelsen og tænker: nå nu skal vi nakke de jyder og vi tager røven på dem og flytter gnf. + træf"
SÅDAN HÆNGER DET ALTSÅ IKKE SAMMEN.
Tro det eller lad være - det er rent faktisk efter moden overvejelse på bestyrelsesmøde, bestående af 3 sjællændere og 2 jyder. Og der var ikke håndoprækning/stemmeafgivelse, men en debat om det.
I øvrigt kan man jo reelt ikke svare, når man end ikke har en dato at tage udgangspunkt i.
Antallet der vil komme de 3 forskellige steder, skal jo sættes op imod hvor mange der har svaret fra den enkelte landsdel..
Og svarer man på om man "kunne tænke sig" eller om man nu også gør det reelt - heri er der en mega forskel.
Jeg kan også svare - jeg kommer uanset hvad, for det skal jeg jo som best. medlem - hvordan vil du vurderer det svar.
Undskyld men "undersøgelsen" giver ingen mening.
Og denne her:
Jeg bliver sgu trist af at læse sådan en sætning, da jeg formoder at jeg hører under "de".seføljeligt. men så kan de jo se at det ikke er tom snak der der bliver sagt at jyderne gerne vil komme i år.
Vi sidder jo ikke i bestyrelsen og tænker: nå nu skal vi nakke de jyder og vi tager røven på dem og flytter gnf. + træf"
SÅDAN HÆNGER DET ALTSÅ IKKE SAMMEN.
Tro det eller lad være - det er rent faktisk efter moden overvejelse på bestyrelsesmøde, bestående af 3 sjællændere og 2 jyder. Og der var ikke håndoprækning/stemmeafgivelse, men en debat om det.
I øvrigt kan man jo reelt ikke svare, når man end ikke har en dato at tage udgangspunkt i.
Senest rettet af sabkoch 18. feb 2009 19:00, rettet i alt 1 gang.
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
Dejligt, du satte ord på, Käthe. Jeg har siddet og prøvet at formulere en bemærkning til denne tråd - men har ikke ville poste det - netop med fare for at blive overfaldet, og fordi det måske (af nogen i hvert fald) vil blive opfattet forkert (det er jo i hvert fald sket før :? ). Men jeg kan kun erklære mig 100 % enig i dét, du har skrevet :D
Mange hilsner fra Jeanne.